Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 21 paź 2019, 1:44

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 21 lut 2013, 18:26 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:04
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Witam po dluzszej przerwie. Tak obserwuje z fotela outsidera matrix , wiecie jak ktos jest samoswiadomy wolny ma kontrole nad soba emocjami to moze ogladac tvn24 dniami i nocami czytac gazete wyborcza i dalej bedzie wolnym czlowiekiem bo po prostu ma kontrole nad swoja jaznia, to nie jest tak ze jak jestes tzn przebudzony to nie bedziesz ogladal meczy dla kontrargumentu CHLEBA I IGRZYSK , gdy naprawde jestes wolny mozesz robic co chcesz nie potrzebujesz ludzi do szczescia ich opinii , bo ty wiesz czujesz to a oni sie ciebie boja choc na poczatku beda cie wysmiewali a potem ignorowali :D Spoleczenstwo mamy toksyczne i chore psychicznie - tak... ciezka altyreria ale to prawda , wystarcza poogladac programy typu DLACZEGO JA czy TRUDNE SPRAWY , wejsc na czaty poczytac o czym ludzie dyskutuja czy poczytac komentarze na onecie , wp... Zyjemy w chorym swiecie w, ludzie sa sztucznie napompowani szczesciem pod postacia portali spolecznosciowych , dyskotek , kamerek internetowych , muzyki szczegolnie hip hopu nafaszerowanym zdradliwym swiatopogladem dla mlodziezy , a wiec przecietny kowalski zyje w iluzji nie wie tego i czuje sie szczesliwy , gdyby poznal prawdziwa nature rzeczywistosci gdyby zostal odciety od tych glupot no coz mialby mysli samobojcze , depresja wiecie o co chodzi... nie ma nad czym sie rozprawiac... co za glupota ze jestesmy sami we wszechswiecie hehe mozliwe ze ktos na gorze sie gorzko smieje z naszej rasy jakies cyber byty parenascie wiekow temu wymyslily religie boga aby nas zahipnotyzowac i gra sie toczy dalej.... a my tylko dumamy czy istnieje reinkarnacja , matka boska , czemu wystepuje zjawisko deja vu , lewitacja... nie zastanawialiscie sie nigdy dlaczego jest taka wielka roznica w samoswiadomosci ludzi... nie swiadomosci? mozesz codziennie medytiowac byc dobrym czlowiekiem i skonczyc jak ten 20 latek w lodzi ddziety nozem bo dziewczyna podstawila noza dla nozownika :o bo taki jest swiat zepsuty i schizofreniczny... szkoda tylko ze to co pisze nic nie zmieni, ludzie dalej beda wyplakiwali sie na forach ze czemu nie znalezli milosci, czemu czarek pazura ma kryzys w malzenstwie z mlodsza o 22 lata kobieta , dalej beda kupywali piwko i wchodzili na kamerki internetowe i udawali szczesliwych ... tak jak napisalem nie ma sie czym podniecac w sumie bo i tak nie wyjdziemy z tego zywi hehe :shock: :)



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 21 lut 2013, 18:26 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 22 lut 2013, 8:43 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:11
Posty: 1806
Deprecjonując, poniżając i umniejszając jakiejkolwiek z grup społecznych
ich pracę, twórczość i wkład, także sami robimy dużo mało dobrego
dla uregulowania i harmonizowania całej sytuacji.

To moje zdanie, uszanowanie dla krytykantów, i krytykowanych.

_________________
Wszystko jest umysłem...



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 28 lut 2013, 19:38 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:04
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Człowiek po prostu nie chce byc wolny , z natury napewno gatunek homo sapiens jest zły , ja rozumiem wasze pobudki , chec budzenia mas ale to nic nie da , nie chodzi o zmiane swiadomosci a o zmiane samoswiadomosci , niestety obawiam sie ze nasza karma jest tak jakby zaprogramowana , niestety i tu tez to widac ciagle klotnie wszelakie animozje , musicie zrozumiec ze istnieje cos takiego jak narodowy kod genetyczny - kazdy kraj ma inna pule genetyczna inne archetypy etc , to wielkie szczscie ze reinkarnowaliscie jako polacy , polska jako jeden z nielicznych krajow na swiecie ma tyle serwisow szerzacych prawde o swiecie to wynika z naszych cech charakteru i ogromnej czakry serca a w niektorych przypadkach czakry szyszynki 3 oka , radze podarzac za intuicja, moja intuicja przy interakacjach z wieloma ludzmi kaze mi domniemywac ze z tymi ludzmi cos jest nie tak , zauwazcie ze ludzie sie ciagle kloca i maja te same problemy , smieszne problemy... zdrady... czy milosc istnieje.... nienaprawiony samochod... kto jest inteligentniejszy.... te matrixowe problemy sa smieszne w porownaniu z problemami globalnymi... pedofilie, gwalty , tortury , zabijanie zwierzat , brak szacunku dla fauny i flory.... mnie to poraza.... jak mawial anthony de mello jezeli chcesz byc wolny i szczesliwy nie mozesz potrzebujesz ludzi emocjonalnie do szczescia , aby sie rozwinac duchowo musisz byc sam , samotny... po prostu outsider , ale nie kazdy ma na tyle moca skonstruowana psychike aby zyc bez ludzi.... bo w zasadzie wszyscy sa tacy sami jak wspomnialem , moze i oczytani ale pusci w srodku i wyklucaja sie o smieszne problemy, kwestie jakby byli niesmiertelni... zadna demokracja bezposrednia nie zmieni waszego losu, potrzebujemy mysle z 50 lat aby zmienic mentalnosc ludzi... blagam was jedna rzecz nie oceniajcie innych jak np. mikolaja... on sie urodzil aby byc tym kim jest tak jak wy , to jego karma to jego wcielenie , po co tracic energie ludzie... wszyscy jestesmy tacy sami, ying i yang stac nas na najgorsze rzeczy ale i na wspaniale... jestesmy zwierzetami to fakt.. gdyby odciac dzis facebooka twittera gadu gafu czaty czyli nosniki sztucznego szczescia dla ludzi wielu mialoby mysli samobojcze , po prostu czlowiek jest tak zaprogramowany ze jak sie nudzi to mu odp....ala... a samotnosc to nuda , medytacja yoga obserwacja mysli.... niestety niewielu z nas karmicznie wylacza sie calkowicie z matrixu ... polecam ksiazke colina wilsona THE OUTSIDER i IDIOTA dostojewskiego :) pozdrawiam



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 28 lut 2013, 21:21 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 22:13
Posty: 274
Płeć: mężczyzna
Zadziwiający cud śmierci kiedy w jednej sekundzie chodzisz i gadasz a w następnej jesteś przedmiotem.Wszyscy umrzemy pewnego dnia a większość ludzi jest takich bezradnych.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 mar 2013, 16:59 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 27 lut 2013, 13:13
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Anthony, masz naprawdę dużo wiedzy z tych książek i innych źródeł. Wyobrażam sobie tą twoją wiedzę jako taki straszliwie długi pergamin, szkoda tylko że zwinąłeś go w rulon i teraz patrzysz przez ten rulon jednym okiem i widzisz tylko to co znajduje się w obrębie kartki...



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 mar 2013, 19:31 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 16 gru 2012, 15:43
Posty: 36
Płeć: mężczyzna
A Dinozzo

Ciekawie piszesz, choc sporo w tym agresji, rozczarowania. Jak to sie mowi - jak zjesz czerwona pigulke to nie ma odwrotu. W matrixie nie budzono wszystkich jak leci, tylko pojedyncze jednostki ktore byly gotowe.

Ludzie sa jacy sa , jak sam mowisz wypelniaja swoja role. Byc moze jestesmy w teatrze, gdzie role zostaly rozdane i trwa przedstawienie. Jaka jest twoja rola? Dostrzegajac niskie pobudki ludzi ich nieswiadomosc i samo zlo dookola nie zmienia sie nic. Rowniez "dobre" uczynki moga byc czyms przeciwnym - nie sposob tego ocenic.

Swiat jest odbiciem nas samych, ja to ty ty to ja. Zmien siebie, wszystko sie zmieni.

Ludzie sa biedni......w mroku i nieswiadomosci. Ktos ta latarnie musi niesc...moze nie wiadomo dla kogo sie niesie i kto nasluchuje, ale zawsze jakis rozbitek moze czekac z nadzieja.

Troche optymizmu!
Cytuj:

Witam po dluzszej przerwie. Tak obserwuje z fotela outsidera matrix , wiecie jak ktos jest samoswiadomy wolny ma kontrole nad soba emocjami to moze ogladac tvn24 dniami i nocami czytac gazete wyborcza i dalej bedzie wolnym czlowiekiem bo po prostu ma kontrole nad swoja jaznia, to nie jest tak ze jak jestes tzn przebudzony to nie bedziesz ogladal meczy dla kontrargumentu CHLEBA I IGRZYSk..........


raczej jak jestes przebudzony to bedzie ci szkoda czasu na te pierdoly:)



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 09 sty 2014, 11:26 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:45
Posty: 1823
Robią nas w konia: "POLACY wybrali polityka roku" Vs prawdziwe wyniki sondażu CBOS


phpBB [video]


.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 15 sty 2014, 11:49 
Offline
Master Mason * 3rd Degree
Master Mason * 3rd Degree

Rejestracja: 08 sty 2014, 12:24
Posty: 23
Płeć: mężczyzna
Człowiek tylko mówi że chce być wolny a tak na prawdę się tej wolności cholernie boi i wolałby żeby ktoś inny zrobił coś za niego - coś kontrolował. Nikogo na siłę się nie zmieni, człowiek musi dojść do pewnych rzeczy sam. Polecem Osho "Księga zrozumienia" i "Radość niebezpiecznego życia"



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 lut 2014, 19:57 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 22:13
Posty: 274
Płeć: mężczyzna
hehe pisze:
Człowiek tylko mówi że chce być wolny a tak na prawdę się tej wolności cholernie boi ...


Trzeba być tępym, aby idąc polna drogą godzić się brać na barana kogoś, kto będzie nam rozkazywał, dokąd iść i co robić…



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 lut 2014, 20:40 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 16:42
Posty: 3412
Płeć: mężczyzna
Cytuj:
...Człowiek tylko mówi że chce być wolny...


Bardzo mądry Człowiek twierdził by się uwolnić od tego co...znane

:

Jiddu Krishnamurti - " Wolność od znanego "

[z jakiegoś chomika]


był/jest na Forum tutaj też film:
Krishnamurti - Challenge of Change [Napisy PL]
krishnamurti-challenge-of-change-t2928.html

Pozdrawiam

_________________
doświadczenie jest prawdziwe wewnątrz pudełka,ale samo pudełko już nie



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 05 mar 2014, 19:57 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 08 lip 2013, 18:01
Posty: 34
Płeć: kobieta
A ja, niestety, podzielam poglądy autora tematu.

Drogi Anthony, masz rację pozostając w rozczarowaniu i goryczy. Ten świat, co nie ulega wątpliwości, urządzono w sposób najgorszy z możliwych. Zgodnie z oczekiwaniami decydentów, produkujemy negatywne emocje, koncentrując się jedynie na liczeniu ciosów, które nas sięgają. Zapobiegać nieszczęściom się nie da, gdyż i tak zdarzy się to, co było w scenariuszu przeznaczone.

Nie stanowią realnego pocieszenia jakieś pseudoatrakcje, co je nam dano dla odwrócenia uwagi. Coraz więcej myślących osób rezygnuje z obsesyjnego biegania za "ostatkowym śledziem", a także ignoruje święcenie wielkanocnego koszyczka.
Należy też zdać sobie sprawę, że nie ma żadnego rozwoju duchowego, zaś spędzanie czasu na bezowocnych medytacjach jedynie stwarza iluzję, że kroczymy do przodu.

Tym, co Anthoniemu polecają duchowy odlot, jako lekarstwo na odczuwany ból istnienia, dedykuję - chyba znany - "Kosmiczny żart"

phpBB [video]



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 05 mar 2014, 22:07 
Offline
Master Mason * 3rd Degree
Master Mason * 3rd Degree

Rejestracja: 08 sty 2014, 12:24
Posty: 23
Płeć: mężczyzna
Czyli hulaj duszo piekła nie ma? :D

Emmo mówisz że medytacja stwarza iluzję, to powiem Ci że pewnie wiele ludzi woli żyć w takiej iluzji niż trwać w tym systemie i dawać sobą pomiatać na prawo i lewo. No ja wiem to tylko zabawa źródła, to całe moje życie ale jednak człowiek chce je przeżyć w różny sposób. Doświadczyć.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 06 mar 2014, 8:01 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 08 lip 2013, 18:01
Posty: 34
Płeć: kobieta
Dobrze hehe, od naszej inteligencji oraz heroicznie zdobywanej umiejętności przetrwania kolejnego ziemskiego wcielenia zależy, na jakich dzialaniach upłynie nam obecna egzystencja.

Nawet gdyby podejmowana aktywność była zupełnie bezsensowana, i tak jest lepiej, gdy dostarczamy sobie iluzji, że o czymś samodzielnie decydujemy. Czujemy się wtedy ważniejści, mądrzejści, cenniejści niż pozostali.

Oczywiście to tylko pozory, bo w rzeczywistości nasze maleńkie decydowanie zachodzi w sprawach nieistotnych.

Ale to nic, mimo wszystko należy skupić się na zachowaniu poziomu i klasy, a także na dostarczaniu sobie jak najwięcej przyjemności - z poszanowaniem praw innych ogrywanych przez gady.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 06 mar 2014, 8:17 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 19 kwie 2013, 19:43
Posty: 208
Płeć: mężczyzna
Czasem żeby wiedzieć że nie trzeba coś robić trzeba właśnie to zrobić i zobaczyć co będzie,.A czy to iluzja czy nie ? Punkt widzenia zależy od punktu wysiedzenia.W końcu każdy sam dojdzie do wniosku co i jak.I jest to jego prawo.
Księżyc nie palec i takie tam iluzyjne pierdoły.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 mar 2014, 19:53 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 22:13
Posty: 274
Płeć: mężczyzna
Ludzie zawsze są krótkowzroczni w przeciwieństwie do architektów matrixa , ta ludzka krótkowzroczność (pieniądz, praca, stabilizacja, spokój – owieczka na łące też chce tylko jeść i srać …) wykorzystywana jest przez system.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 mar 2014, 6:13 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 19 kwie 2013, 19:43
Posty: 208
Płeć: mężczyzna
Nie każdy urodził się orłem.
To i to jest bo jest.Wbrew temu co się twierdzi własna postawa BEZ EGOISTYCZNEJ potrzeby bycia dostrzeganym budzi innych do działań altruistycznych.Ale każdy ma swój czas.I potencjał.

A jeżeli ktoś CHCE być owcą to ma do tego prawo o ile nie działa WPROST aby sprawiać cierpienie innym.

Ludzie więcej pokory.Ilu "frajerów" na Ukrainie poszło za "bojownikami" bo chciało być orłem ? Kto ma wiedzę jak jest ? Ale nie z domysłów.Ale wiedzę.Mamy parę osób które w sieci czy tu mówią że wiedzą ale tak naprawdę tego nie zweryfikujesz wprost.Więc nie ma co oceniać "czarno/białe".Bo może działanie , które podejmujemy jest właśnie prowokowane.A może nie ? Kto wie ? Jest taka opowieśc chińska o chłopie jak to mu syn przyprowadził konia z lasu...Można ją ciągnąć bez końca.Raz dobre za chwile złe zdarzenie i znów dobre ze "złego".

Patrzeć.Doświadczać.Robić swoje.

Naprawdę można tak zmieniać rzeczywistość.W codziennym życiu.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 mar 2014, 8:54 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2013, 19:03
Posty: 225
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk
Anthony_DiNozzo pisze:
... jak ktos jest samoswiadomy wolny ma kontrole nad soba emocjami to moze ogladac tvn24 dniami i nocami czytac gazete wyborcza i dalej bedzie wolnym czlowiekiem


to chyba własnie o to chodzi.

Świadomość bycia manipulowanym przechyla szalę. Tak, wszystkie "oddolne" reakcje społeczeństw na ucisk , zaczynały się od uświadomienia , że jest źle , i tego kto za tym stoi.
Żeby z kimś/czymś walczyć trzeba mieć świadomość wroga.

To się dzieje w każdym z nas. Podświadomość wyczuwa stan zagrożenia i ustawia nasze ciała w pozycji reakcji na zagrożenie (gniew, agresja, lęk, stres, depresja, ucieczka...)
Te emocje niskich wibracji są naturalnym , atawistycznym odruchem.
Władcy Matrixa znając te mechanizmy , właśnie poprzez nie, sterują społeczeństwem.
Pakują w podświadomość poczucie zagrożenia a świadomość bombardują fikcyjnym poczuciem ochrony.
Człowiek , żyjący w takich skrajnościach jest w pełni sterowalny i przewidywalny.
Jeżeli zdamy sobie sprawę z naszych atawizmów , to to automatycznie zaczynamy działać poza systemem i żadna absolutnie indoktrynacja nie będzie w stanie zmienić naszych poglądów.

Jeżeli Matrix nie będzie miał kim sterować to automatycznie wyczerpie się jego idea i zacznie się sam zjadać.

To idea , która zginie sama , kiedy nie będzie miała zastosowania....



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 24 cze 2014, 19:36 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 13 kwie 2014, 20:20
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Dobrze tu piszecie, oczywiście nie każdy xD Zajrzałem tu głównie z tego powodu, że natrafiłem na tekst o jaszczurkach wpływających na ziemię. Znane mi jest to i zrozumiane.
Był to tekst jakiegoś Amerykanina przetłumaczony na polski. Jak przeczytałem go kawałek, to myślałem, że "wykituje dosłownie". Już dawno nie spotkałem się z takim manipulatorskim tekstem. Ledwo przeczytałem kilka linijek, a pojawiło się we mnie rozdrażnienie. Dalej już nie kontynuowałem. Warto poświęcić się rozwijaniu pod względem emocjonalnym, rozumieniu słów itd. aby umieć lepiej zarządzać nimi i umiejętnie rozpoznawać takie manipulatorskie teksty. Gdyby autorowi zależało na przekazaniu kontekstu wiadomości, to by zrobił to w jasny sposób bez kreowania odpowiednich negatywnych emocji. Nie analizowałem tego tekstu pod różnymi aspektami. Gdyż w ogólnym rozumieniu ten tekst był opisany tak, aby ograniczyć daną jednostką. Kilkadziesiąt minut później przyłapałem się na zaprzeczeniu nad jakąś tam sprawą, gdzie bym nie zaprzeczył. A to zaprzeczenie było wynikiem tego tekstu co przeczytałem... Ogólnie po przeczytaniu tych kilku linijek odniosłem wrażenie jak by mi się program tworzył w głowie. Ale nie przyglądałem się temu, gdyż nie zamierzam więcej razy w to badziewie wchodzić...
Aha dodam jeszcze coś od siebie, bo podniosłem się z samych kolan po skrajnej depresji, że człowiek co negatywnie myśli (a tak myślałem w niej), nie wie, że może być lepiej, być może boi się przejścia w ten pozytywny świat, nie wie co to stanowczość, asertywność. Uważa, że to bubel. Takich programików we łbie jest mnóstwo.... Dlatego praca praca i praca nad sobą :)



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 cze 2014, 9:08 
Offline
Provost and Judge * 7th Degree
Provost and Judge * 7th Degree

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:27
Posty: 196
Anthony_DiNozzo widze, że kompletnie nie potrafisz sobie poradzić z tym co sobie uświadomiłeś.
Wylewasz wciąż żale i masz pretensje nie wiadomo do kogo.
Ludzi nie zmienisz, bo każdy musi sam podjąć decyzje o jakiejkolwiek zmianie, więc jak chcesz coś zmienić zacznij od siebie.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 19 kwie 2015, 21:02 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree

Rejestracja: 01 lip 2014, 13:33
Posty: 37
Płeć: kobieta
O tym dlaczego nie tylko warto dla utrzymania zdrowia naturalnie sie odżywiać, ale jak ważna jest psychika i emocje. co zrobić aby przywrócić w życiu harmonie, jak zrozumieć co jest ważne i JAK generalnie wyjść z MATRIXA

http://sekrety-zdrowia.org/powrot-do-rownowagi/



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 28 lut 2018, 15:25 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 22:13
Posty: 274
Płeć: mężczyzna
Większość ludzi żyje i umiera jak bydło w niewoli, poświęcając swoje życie dla matrixa.

phpBB [video]



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group