Forum DI
http://davidicke.pl/forum/

Aneksy do regulaminu
http://davidicke.pl/forum/aneksy-do-regulaminu-t1067.html
Strona 1 z 1

Autor:  Krzysztof [ 07 wrz 2010, 12:47 ]
Tytuł:  Aneksy do regulaminu

aneks do regulaminu.

Zezwalamy na umieszczanie informacji w postach w języku angielskim. Pod warunkiem umieszczenia krótkiego streszczenia o czym on jest, no i o podanie źródła.
Dotyczy to też filmów.


Tytuły umieszczamy po polsku z dopiskiem [ENG]

Coraz częściej się zdarza ze giną wartościowe informacje które warto skopiować zanim je ktoś przetłumaczy.
Cenzura jest coraz większa i warto robić kopie.

Autor:  Sponsor [ 07 wrz 2010, 12:47 ]
Tytuł:  Aneksy do regulaminu


Autor:  Krzysztof [ 15 lut 2011, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Zmiany w regulaminie.

ANEKS DO REGULAMINU

1. Zakaz "użyczania konta" umieszczania postów od osób usuniętych z forum lub takich które odeszły na własne życzenie. Grozi to banem na dwa tygodnie lub usunięciem konta.

2. Nie wolno nadużywać opcji [quote] w sposób zmniejszający czytelność postów, czyli kopiowanie go w całości pod poprzednim postem i napisanie tylko jednego zdania.

3. Zakaz używania w podpisie wielkich grafik, długich ponad miarę elaboratów w postaci podpisów, krzykliwych animacji i linków reklamowych do stron bez zezwolenia administracji.

4. Konta "zdublowane" będą usuwane bez ostrzeżenia.

5. Używajcie wyszukiwarki przed wrzuceniem tematów które mogły już być wcześniej wrzucone.

Autor:  Krzysztof [ 25 lut 2014, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Re: Zmiany w regulaminie.

Aneks do regulaminu punkt 11 Regulaminu - dotyczący reklam

Zabrania się reklamowania stron prowadzących działalność komercyjną i handlową.

Zabrania się reklamowania wszelkich spotkań, warsztatów i konferencji mających cele zarobkowe.

Wyjątek stanowią ogłoszenia zawarte w dziale " Spotkania, wykłady, akcje - inicjatywy społeczne"
które są organizowane i umieszczane przez naszych forumowiczów i dotyczą tylko i wyłącznie naszej tematyki. Ten dział jest od tej pory tj 25 luty 2014 przeznaczony tylko i wyłącznie do informowaniu o spotkaniach (nie zarobkowych) oraz tzw Inicjatywach społecznych czyli petycjach czy apelach.

Przez pojęcie "nasz forumowicz" rozumiem osoby będące aktywnymi uczestnikami forum mające dorobek przynajmniej 100 postów i zaangażowane w działalność społeczną.

Wszelkie inne ogłoszenia płatnych warsztatów czy spotkań umieszczane przez forumowiczów o statusie "Nowo zarejestrowany użytkownik" będą traktowane jako reklamy które to będą dopuszczone po uiszczeniu opłaty za reklamę w wysokości 50 zł za każdy wpis reklamowy. W przeciwnym wypadku tacy userzy będą blokowani a ich wpisy usuwane wraz z kontem i całkowitym banem. Dotyczy to wszystkich ogłoszeń o spotkaniach płatnych.

Banery na stronie głównej stron mających charakter komercyjny umieszczam po uregulowaniu opłaty w wysokości 100 zł za duży baner


Wszystkie te warunki nie dotyczą sponsora.


Wychodzę z założenia że jeżeli ktoś już zgarnia kasę często 200-1000 zł od łebka to za reklamę może zapłacić...ja za darmo was reklamował nie będę. To samo dotyczy reklamowania spotkań których sami nie organizujecie, chcecie zareklamować to za opłatą.


kontakt w sprawie reklam na redmuluc@aim.com

Autor:  Krzysztof [ 26 lut 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Aneksy do regulaminu

Aneks dotyczący udzielania banów za nękające lub obraźliwie wiadomości prywatne.


http://davidicke.pl/forum/post29644.html#p29644

Zasady postępowania administratorów i moderatorów

dodano punkt nr 6 do akapitu Moderatorzy.

6. Moderatorzy Globalni i Administracja może udzielać bana za nękanie prywatnymi wiadomościami dotyczącymi ich decyzji związanych z wypełnianymi funkcjami a które to wiadomości ich obrażają lub są niestosowne.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/