Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 22 sty 2022, 19:45

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: 17 lip 2011, 11:07 
Offline
Master Elect of Nine * 9th Degree
Master Elect of Nine * 9th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 11:45
Posty: 342
Program tvn "Uwaga" - zawiera przekaz podprogowy, konkretnie czołówka tego programu.

Screen:

Załącznik:
chiprfid-uwaga.jpg


Stop klatka zawiera sugestię (reklamę) chipu identyfikacyjnego RFID, następnie jest pokazana scena z niemowlęciem która ma sugerować, że wszyscy czyli już od poczęcia mieliby być znakowani tym znamieniem bestii narzuconym przez zdegenerowany system polityczno-finansowy.

:paluszkiem: :paluszkiem: :paluszkiem:

W myśl przyjętej / ratyfikowanej przez Polskę konwencji jest to działanie zakazane czyli nielegalne. Ciekawe co na to rada etyki mediów? :język:

dr Andrzej Augustynek:

... W Polsce zakazuje stosowania reklam podprogowych ustawa z 9 lipca 1990 r. o ratyfikacji Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej (Dz. U. z 1995 r. Nr 32, poz. 160) i ustawa z 29 czerwca 2000 r. o ratyfikacji Protokołu Poprawek do ww. Konwencji (Dz. U. z 2000 r. Nr 70, poz. 817). Stosownie do postanowień ww. konwencji wykluczone jest posługiwanie się tak zwanymi technikami podprogowymi w reklamie.
Zakaz jest wynikiem tego, iż przekaz podprogowy powoduje, że konsument nabywa produkt bądź korzysta z usługi nie na skutek przekonania o słuszności swojej decyzji i uwzględnienia takich czynników, jak jakość, cena czy potrzeba posiadania, lecz pod wpływem oddziaływania na jego podświadomość. U podstaw wyżej opisanych regulacji legła przede wszystkim potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony konsumenta i przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji między podmiotami gospodarczymi. Z tego też względu konsument powinien być w pełni świadomy, co w przekazie telewizyjnym, radiowym, czy też prasowym jest reklamą, a co tylko informacją. Poszczególne bloki reklamowe powinny być łatwo rozpoznawalne i jednoznacznie wyodrębnione z innych części programu za pomocą specjalnych przerywników wizualnych i/lub dźwiękowych. ...

http://www.sila-wiedzy.pl/index.php/sia-wiedzy/nauki-humanistyczne/1194-reklama-podprogowa-dr-andrzej-augustynek?start=2


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Ostateczny cel nwo (The Ultimate Goal) - by Aaron Russo 2007
http://www.youtube.com/watch?v=AghufZtRuyc

Jesteście przygotowywani do roli niewolników:
http://www.youtube.com/watch?v=qz9H4wQwk0g

Co w życiu jest istotne, ważne, naj-ważniejsze:
http://www.youtube.com/watch?v=Q_I6jc0iJ8A



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 17 lip 2011, 11:07 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group