Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 18 sie 2017, 7:51

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ] 
Autor Wiadomość
Master of the Ninth Arch * 13th Degree
Awatar użytkownika

Witam.

Dawno nic nie wrzucałem godnego polecenia, otóż stał się ten moment bym zaprezentował wszystkim najlepszy materiał jaki kiedykolwiek oglądałem o UFO, obcych i agendach.
Jego premiera była w marcu 2011 roku, w kwietniu już chciałem go tłumaczyć, ale samemu w takie zabawy to ja nie wchodzę, zwłaszcza że nie mam żadnego doświadczenia w tłumaczeniach, a jest to długi materiał. Wtedy nie miałem transkryptu, wszystko ze słuchu, Ci co zabierali się do tłumaczeń jako początkujący - znają ten ból.
Obecnie istnieje transkrypt, pozostaje przetłumaczyć (łatwy tekst choć długi) i wrzucić w ramy czasowe, scalić i gotowe.
Film po prostu absolutnie dewastujący merytoryką, pośród wielu obejrzanych publikacji, nawet na UFOTV czy innych - to wciąż nie ma tak dobrej produkcji jak ta.

Dlaczego jest to najlepszy film o tej tematyce ?
Przekonajcie się sami.

Usilnie starałem się znaleźć tłumaczy do tego filmu, bo rzuca na kolana Disclosure Project i inne Exopoliticsy merytoryką, sposobem wydania, jak i osobistościami o sceptycznym i ostrożnym naukowym podejściu do tematu UFO, ET's i tego co się tu dzieje.

Film jest bez cenzury, jadą konkretnie z tematem, agendy Szarych, na Ziemi, porwania, dowody, merytoryka, pojazd po pseudo-sceptykach, no wszystko co potrzebne do super produkcji.

Jak powyżej napisałem - od marca 2011 roku w ogóle o nim się w Polsce nie pisze, nie mówi, co jest dla mnie sporym zaskoczeniem, bo Polska UFOlogia jest jaka jest, ale pomijać takie perełki to po prostu samobój.