Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 04 lip 2020, 7:25

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Intimate Secretary * 6th Degree
Awatar użytkownika

Ludziska!!! Obserwując bacznie fatalny stan doinformowania społeczeństwa w sprawach ważnych mam pomysł. Zaprojektować doskonałą stronkę wyjaśniającą wszystkie zagadnienia od początku, aby taki Kowalski zrozumiał problem NWO, chemtrails i inne ważne sprawy. Nie martwmy się Wikipedią, która wyśmiewa problem chemtrails, bo są sposoby na 'delikatne' dodanie sobie ilości wejść. :język: Nie jestem informatykiem, ale mam znajomych i tylko proszę o pomysły i projekty. Z góry dziękuję! :D

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 02 gru 2010, 20:54 
VIP Member
Awatar

Stron o tematyce nwo jest masa. To nie jest kwestia ich braku czy niedosytu informacji a problem skali ignorancji w zrobotyzowanym choć zinformatyzowanym społeczeństwie.

Awatar użytkownika

Bardziej interesuje mnie sprawa chemtrails i żeby to było bardzo prosto wytłumaczone na fajnych filmikach i niezbitych dowodach. A spróbujcie wczuć się w rolę laika omamionego TVNmeteo. Czy zrozumielibyście te strony, których jest masa?! nie... na pewno nie. mam to sprawdzone na moich znajomych i na znajomych moich rodziców i rodziny. wszyscy patrzą z pobłażaniem. a jeżeli nawet ktoś się zainteresuje pisze mi że tego nie rozumie! A szukałam na youtube filmów dla totalnego 'ciołka' to nie ma takich filmików! To albo zróbmy stronkę o wszystkim od początku albo nakręćmy jakieś zrozumiałe filmiki na youtube. bo inaczej dalej będziemy siedzieli w lesie jak teraz!

Ani Mru Mru pisze: