Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 13 sie 2020, 4:18

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Intimate Secretary * 6th Degree
Intimate Secretary * 6th Degree
Awatar użytkownika

Dobry, szukam jakiegoś potężnego zioła, które można spożywać bezpośrednio na surowo
albo jakiegoś innego produktu, który ma silne działanie naprawcze dla nerek. Mam przypadek gdzie rodzina dziedzicznie ma jakieś problemy z nerkami - jakby jakaś niewydolność / słabość. Osobiście jestem laikiem jeśli chodzi o nerki. - nie mam pojęcia jak się nimi zająć. Szukałem dla tej rodziny jakiegoś zioła. Nerki to emanacja żywiołu wody. Planetą ich władną jest księżyc. Zatem zabrałem się za szukanie i znalazłem. Aloes - roślina żywiołu wody, którą włada księżyc. Teraz trzeba by było tylko znaleźć jakąś roślinkę i w pełnię w godzinę księżycową zerwać. Tylko jak ją dalej podawać ? Zrobić nalewkę spagiryczną o tej samej godzinie ?!
Ogólnie, to szukam produktów lub specyfików z zewnątrz do wewnątrz TYLKO RODZONYCH, sztucznych nie potrzebuję znać. A więc - kto coś wie, niech się wypowi :D

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 07 kwie 2016, 6:00 
VIP Member
Awatar

Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Obowiązkowa lektura:
http://www.igya.pl/przeglad-diet/ciekaw ... trzebujesz
Wystarczy woda i sól kłodawska, nie trzeba nic kombinować.

Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Kilka dni temu zakupilam rosyjski aparat Aquatone i jestem nim zafascynowana jak nigdy dotad.