Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 05 cze 2020, 16:30

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 kwie 2013, 18:09 
Oglądając poniższe byłem po prostu zszokowany.
phpBB [video]

Przecież ci ludzie będą niedługo podejmować odpowiedzialne decyzje jako dorośli, nie mogę sobie wyobrazić jak będzie wyglądał świat za 20 lat. Rozumiem że to mogą być wyrywki co głupszych wypowiedzi no ale nawet jeśli to i tak jest to przerażające. pejsbooki, smartfony, idiotboxy robią swoje, moim dzieciom nigdy na to nie pozwolę.



Na górę
   
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 29 kwie 2013, 18:09 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 29 kwie 2013, 18:33 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 16:42
Posty: 3412
Płeć: mężczyzna
w 3cim miejscu to juz tu widzę ...najpierw w "różne filmiki z youtube"... może i masz rację :
taki poziom betonu i potem to rośnie ..narasta ...niektórzy pewnie zostaną jakimiś wybitnymi nałkofcami
albo do Sejmu się załapią ...
ciekawe jak zareagowali ich rodzice jak sobie to na Yt obejrzeli...

_________________
doświadczenie jest prawdziwe wewnątrz pudełka,ale samo pudełko już nie



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 19:14 
Offline
Sublime Master Elect * 11th Degree
Sublime Master Elect * 11th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 14:21
Posty: 609
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Że Ty ten temat założyłeś Panie @Skurg ? Świat się kończy :tak:
Ale w temacie... Jak określić poziom. Powinienem znać prace filozofów ery nowożytnej z cytatami. Powinienem znać prace Horacego. Znać dzieła Szekspira (polska fonetyka - sorry). Tylko, że g...o mnie to obchodzi.!!! Czytam tysiące innych książek. Czytam, bo lubię . Co chcę powiedzieć. Otóż to, że wykształcenie, to sztuczna forma inteligencji. Jeśli znasz fragment tego, tamtego, owego, to jesteś "światłym" gościem, gościówą I jesteś SWÓJ. Jesteś swój, bo jesteś idiotą jak my !!!. Ku..a już nie mam siły tego tłumaczyć.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 19:55 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 0:01
Posty: 888
Lokalizacja: Alpha Orionis
Płeć: mężczyzna
Niewolnik MA być po prostu ogłupiony i niezdolny do samodzielnego myślenia, działania, sprzeciwu...
Tu nie chodzi nawet o to że ktoś nie zna postaw geografii czy matematyki, ale o zdolność do logicznego myślenia, zdolność do wyciągania wniosków z otaczającego go świata i na tej bazie podejmowanie działań.

Nie ma co ukrywać że społeczeństwo z pokolenia na pokolenie głupieje coraz bardziej.

Z działu humor ale pasuje jak ulał.

"Postępy edukacji w Polsce.
Zadanie z matematyki:
Rok 1950:
Drwal sprzedał drewno za 100zł.Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go
4/5 tej kwoty.Ile zarobił drwal?
Rok 1980:
Drwal sprzedał drewno za 100zł.Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go
4/5 tej kwoty,czyli 80zł. Ile zarobił drwal?
Rok 2000:
Drwal sprzedał drewno za 100zł.Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go
4/5 tej kwoty,czyli 80zł.Drwal zarobił 20zł.Zakreśl liczbę 20.
Rok 2013:
Drwal sprzedał drewno za 100zł.Pokoloruj drwala."

_________________
Mundus vult decipi, ergo decipiatur



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 20:13 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 16:42
Posty: 3412
Płeć: mężczyzna
Szymon podsumował wątek ..od dzieciństwa poczynając :

phpBB [video]


:o

_________________
doświadczenie jest prawdziwe wewnątrz pudełka,ale samo pudełko już nie



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 20:27 
Offline
Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Rejestracja: 02 lut 2013, 22:08
Posty: 445
Płeć: mężczyzna
Zgadzam się z @Cryptologicon. W szkole lansuje się wiedzę, która jest gówno warta. Jeżeli ktoś nie wie kto napisał "Pana Tadeusza" uważany jest za tępaka, nie ważne, że ma 10x większe pojęcie o otaczającej rzeczywistości od reszty. Co mnie to obchodzi, że jakiś nieudacznik "poeta", "pisarz" np pokroju Gombrowicza ( nie obrażając nikogo ) pisał swoje bzdury ( lubię absurdalny humor, ale jeżeli ktoś zmusza mnie do tego typu książek ( przyda Ci się do matury) to sorry, ale co kto lubi ) Następnie wmówił jeszcze większemu idiocie pod krawatem, że jeżeli nie zachwyca się jego dziełem to jest skończonym nieukiem itd. W ten sposób, powstała MENowska edukacja. Tylko po co to komu? Po to, żeby utrzymywać tysiące studentów kulturoznawstwa? socjologii? europeistyki? A może administracji? Nie można ocenić inteligencji człowieka pod względem narzuconych nam kanonów. Każdy tutaj wojuje z państwowym systemem, ale jak przychodzi co do czego, to ubolewacie nad PAŃSTWOWYM systemem edukacji. Rozumiem jednak dlaczego tak to widzicie, niestety te małolaty oprócz tej "podstawowej" wiedzy mają jeszcze większą sieczkę w mózgu. Niby nie powinienem oceniać po pozorach, ale chyba się nie mylę ;) . Fakt również, że sytuacja wygląda fatalnie, ja w wieku 19 lat mogę na palcach jednej ręki policzyć osoby w moim wieku z którymi można "porozmawiać", nie zamienić kilka słów a "porozmawiać". Co do szkół, w szkołach zabija się jakąkolwiek indywidualność, w dodatku niszczy się mentalnie uczniów. Nauczyciele - zazwyczaj po studiach zaocznych, szukają okazji by się dowartościować, poniżają uczniów bo lubią. W efekcie Ci siedzą pokorni jak baranki, boją się odezwać, boją się mieć swoje zdanie. Wkraczają w dorosłe życie, i co? I nie umieją kompletnie nic, boją się wszystkiego - ot takie dupy wołowe. A w szkole, promuje się model ucznia "wyprany mózg". Jeżeli ktokolwiek na poziomie liceum np. odważy się mieć swoje zdanie, jest uważany za "niedojrzałego, buntownika". Wielką dojrzałością i inteligencją życiową wykazują się uczniowie typu: "Tak jest proszę pani" " Oczywiście pani profesor". Chory system edukacji, na powyższym filmiku jego efekty

_________________
Dlaczego wmawiamy sobie, że istnieje grawitacja zamiast po prostu wzbić się w powietrze?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 21:09 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 19 kwie 2013, 19:43
Posty: 208
Płeć: mężczyzna
Przeglądałem książki z których uczy się syn w gimnazjum.Połowa to obrazki i pytania zmuszające do wyławiania słów z tekstu bez zrozumienia.Plus wiedza np. z fizyki w lamusa.Fakt-kolorowanki.

Powtarzam mu że "naukę" może traktować jak noszenie torby z zakupami.Albo trening bo jednak wykonuje jakąś pracę i trenuje umysł/ciało albo ciężar bo robi tylko z musu.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=g7aRghA3Wn4
https://www.youtube.com/watch?v=UNnoHVh-I-4



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 22:08 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 14:46
Posty: 1119
Płeć: mężczyzna
Oczywiście z tezą jak najbardziej się zgadzam. Ale sam fakt jak się to pokazuje nie jest najszczęśliwszy.
Chodzi o to, że ludzie często przed kamerą się blokują i dostają głupawki. Co miejscami było widoczne aż nadto. Nie umieją przez to odpowiedzieć sensownie na pytanie więc zamiast milczeć strzelają co im ślina przyniesie na język. Do tego materiał był kręcony przed lub po jakiś egzaminach. A ze 1000 wypowiedzi wybrać i zmontować 10 by udowodnić swoją tezę. To też nie jest sztuka. Pytania były też tendencyjne by w chwili stresu padały odpowiedzi które miały by udowodnić, że ktoś nie rozumie nawet pytania (Z czasem gotowania się jajek).

W innych warunkach moglibyście nie tylko usłyszeć prawidłową odpowiedz np na temat ilości dni w roku ale dostać też wartość po przecinku. Oczywiście mówię o tych samych osób.

devlieger pisze:
Zgadzam się z @Cryptologicon. W szkole lansuje się wiedzę, która jest gówno warta. Jeżeli ktoś nie wie kto napisał "Pana Tadeusza" uważany jest za tępaka, nie ważne, że ma 10x większe pojęcie o otaczającej rzeczywistości od reszty.


Pytanie co to znaczy "pojęcia o otaczającej rzeczywistości"
Czy takim pojęciem jest znajomość dni w roku ? albo odpowiedz na pytanie czy ile cm mają 2m ? Co jest cięższe kilo pierzu czy kilo kamieni ? Która planetą od słońca jest ziemia ?

Jeśli to nie jest wiedza o otaczającej rzeczywistości to co nią jest ?

Oczywiście wszystko się zgadza. Ale taka sonda nie jest miarodajna. A tak naprawdę nie chodzi tu o wiedzę. Ale o myślenie. Bo każdy z nas może czegoś nie wiedzieć lub nie pamiętać jakieś informacji której nie używał od dłuższego czasu. Szeroko pojęta wiedza jest potrzebna, bo pozwala poruszać się w naszym "cywilizowanym" kręgu kulturowym. Tak samo każdy z nas może mieć problem z wymianą kontaktu w ścianie lub wypełnieniem PITu w urzędzie.

Ważniejsze jest to, że na pytania.

- Czym się interesujesz
- Co lubisz robić
- Co chciał byś robić
- O czym ciekawym ostatnio słyszałeś
- Jaką masz opinie o....

słyszysz kolejno: Niczym, Nic, Nie wiem, O niczym ,Cisza

I tak naprawdę to tego należy się bać. A nie braku wiedzy na temat konstrukcji dramatu antycznego.

_________________
Czas przestać zgrywać oświeconych dupków i stać się po prostu ludźmi.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 29 kwie 2013, 22:26 
Punkt Mu pisze:
Powtarzam mu że "naukę" może traktować jak noszenie torby z zakupami.Albo trening bo jednak wykonuje jakąś pracę i trenuje umysł/ciało albo ciężar bo robi tylko z musu.


:tak:

Jednak są dziedziny życia które interesują nas, a ich pogłębianie nie wiąże się z musem, ale z poszerzaniem wiedzy. Jednak podstawowe zagadnienia z każdej dziedziny pozwalają utrzeć nosa początkującym manipulatorom. :tak:

Wiedza jest przydatna jak i racjonalne myślenie, tak jak właściwy odbiór rzeczywistości.

Zwierzęta w naturalnym siedlisku są piękne jak i kwitnące kwiaty, oraz bystry strumień.

Nie czytałem lektur bo nie interesowało to co kto sobie wymyślił, to jego myśli, podobnie z książkami. Można jedynie się tym podpierać w swoich poszukiwaniach, bez powielania.



Na górę
   
 
 
Post: 30 kwie 2013, 20:12 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 08 mar 2013, 18:25
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Może i w szkole jest mnóstwo niepotrzebnych rzeczy,które powtarzają się co chwilę w podręcznikach,ale jak oglądałem ten filmik na YT to nie wiem,czy można być aż tak głupim,żeby nie znać odpowiedzi na takie pytania :cooo?: Totalne DNO I WODOROSTY POZBAWIONE MÓZGU



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 21:26 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 13:16
Posty: 32
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
Może i Ja się wypowiem ;D

Jestem teraz w 1 klasie Liceum ;)

Na testach gimnazjalnych :

-matma ok. 45 %
-polski ok. 70 %
-przyrodnicze ok. 85 %
-j niemiecki - ( podstawa ok. 90 %, rozszezony ok 70 % )

Matme w gimnazjum sobie olewałem tak jak i pozostałe przedmioty, jedynymi przedmiotami, którymi się intereswałem to Fizyka i Geografia to właśnie z nich miałem 5 na zakończenie 1,2 i 3 klasy.


Z tego co widziałem to więszkosć gimnazjalistów to ( nie obrażający ) tłuki ( w sensie ich zachowania ) - po części sam do nich należałem ;P
Niektórzy w ogóle się nie uczyli z niczego, a niektórzy czyli się na same 5 i 6 ( tzw. kujony ), Ja byłem bardziej po środku. Uczyłem się tylko tego co mnie interesowało ( fizyka, geografia ).
To nie wina tejże młodzieży tylko wina MEN, chociaż można nad tym dyskutować...

Będąc w 1 klasie liceum, na matematyce nauczyciel nam powtarzał, że LICEUM ma nas nauczyć myśleć logicznie ;), oczywiście większość mojej klasy zaczęła się śmiać... Ja nie, ponieważ wiedziałem, że ma racje. Na matematyce trzeba myśleć samodzielnie, tak samo jak na fizyce.
Natomiast to jak prowadzone są pozostałe lekcje pozostawia wiele do życzenia, gdyż tam jest tzw. klepanina.
Albo na " Wiedza o kulturze ", mieliśmy dzisiaj interpretować taki obraz

Obrazek

Troche tam powiedziałem, co okazało się trafnym spostrzeżeniem. No ale bez przesady, na cholere nam to ?! Czy pomoże mi to jakiś w dorosłym życiu ?

W ogóle dzisiejsza " sztuka " zeszła na psy, chodzi mi głównie o obrazy typu : [ czerwony kwadrat a w nim zielone kółko ]

Oceniajcie jak chcecie, mi to tam rybka ;d


W drugiej klasie mamy rozszerzać wybrane przez siebie przedmioty, więkoszśc wybrała Humanistyczne - ponieważ łatwo się wyuczyć--- POWODZENIA DLA NICH
Ja osobiście wybrałem Fizykę i Geografie ;)

* przepraszam za błędy, ale jakoś nie lubię gramatyki i nie chce mi się nauczyć wszystkich reguł ;P


Nie należy osądzać ludzi pochopnie.

PS

Ten filmik został zmontowany, żeby była widoczna głupota dzisiejszej młodzieży.

_________________
Obrazek

Zrób dzisiaj dla kogoś coś miłego i nie oczekuj nic w zamian :3



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 21:38 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:45
Posty: 1823
Kunio pisze:
Albo na " Wiedza o kulturze ", mieliśmy dzisiaj interpretować taki obraz

Obrazek


A ja jestem ciekaw jak wypadł opis tego obrazu. Nie chcę uprzedzać faktu o co mi chodzi. Może też wiesz kto jest jego autorem.

.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 21:47 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 13:16
Posty: 32
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
Ale z naszej strony czy opis autora ;> ?

_________________
Obrazek

Zrób dzisiaj dla kogoś coś miłego i nie oczekuj nic w zamian :3



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 21:54 
Kunio pisze:
Będąc w 1 klasie liceum, na matematyce nauczyciel nam powtarzał, że LICEUM ma nas nauczyć myśleć logicznie ;)


Przypomniała mi się tu sytuacja właśnie z Liceum i to sprawdzian z matematyki. Już nie pamiętam o co chodziło, wiem, że obliczenia były dość długie.
Rozwiązałem połowę zadań, po sprawdzeniu okazało się, że z pozytywnym wynikiem. Co było dla mnie wielkim szokiem.
Ogólnie sytuacja podczas pisania sprawdzianu była dziwna, nie znałem wszystkich wzorów potrzebnych do rozwiązania więc myślałem o nich, pojawiły się liczby które zacząłem zestawiać ze sobą. Liczyłem w pamięci sumy które oscylowały w granicach 5-10 tysięcy (ogólnie dobrze liczę) i to co wyszło mi po kilku działaniach przeprowadzonych w głowie zapisywałem kilka linijek pod wynikiem.
Nauczycielka sądziła, że ściągałem a teraz przed oczami pojawia się kartka z pustym miejscem na obliczenia przepełnionym czerwonym napisem...Gdzie to jest? :mrgreen:
Taka to właśnie matematyczna logika, albo później też miałem z tą babką problemy bo się czepiła, że nie wyraźnie piszę, ale też wyniki były poprawne.
Później miałem w dupie większość sprawdzianów i przykładałem się gdy było krucho, większość testów wyglądało tak, że kładłem się na ławce albo oglądałem dziewczyny biegające na boisku podczas wf-u. :king:

Kunio pisze:
W drugiej klasie mamy rozszerzać wybrane przez siebie przedmioty, więkoszśc wybrała Humanistyczne - ponieważ łatwo się wyuczyć--- POWODZENIA DLA NICH


Nawet mi nie przypominaj, rok temu siostra zmieniła klasę z bio-chem na humanistyczną bo lżej. Tłumaczyłem jej, że szybko się przyzwyczai a pierwsze półrocze będzie najcięższe, wiem, bo chodziłem do biochem i tej samej szkoły, z wysokim poziomem nauczania. Jednak chodziła też do muzyka (muzycznej) więc dałem jej spokój, niech ma czas dla siebie.
Ostatnia rozmowa z nią i okazuje się, że na maturę wybiera albo WOS albo geografię :bezradny: tym bardziej, że realnie myśli o studiach w kierunku fizjoterapii. Tłumaczyłem jej, że musi podjąć decyzję pod koniec tego roku szkolnego związaną z przedmiotem dodatkowy na maturze a wcześniej niech już wie na jakie kierunki będzie chciała się dostać, bo powiedziałem, że przedmioty na maturze przy rekrutacji są istotne w odniesieniu do studiów. To tyle, nie- zbeształem jeszcze od głupków i leni :D
Chociaż pojęcie ma dość duże, czasami rozmawiałem z nią, w szczególności przed 12. 2012 na tematy religijne i duchowe. Widzi więcej niż rówieśniczki, to mnie cieszy, nawet bardzo. :tak:

Co do obrazu...Puste mieszkanie sugeruje nieobecność, emigracje. :wacko:



Na górę
   
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:07 
Offline
Master Elect of Nine * 9th Degree
Master Elect of Nine * 9th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2013, 15:39
Posty: 384
Płeć: mężczyzna
Ludzie, to nie wina młodzieży, że szkoła nie potrafi uczyć!

Ja rozumiem, że osobniki starsze lubują się w budowaniu swojego EGO poprzez porównywanie swojego poziomu wiedzy do osobników z młodszego pokolenia. Ale to przecież nie o to chodzi aby się wyśmiewać, tylko aby wyciągać prawidłowe wnioski.

Jestem niemal pewien, że młode pokolenie jest równie inteligentne jak ich starsi koledzy. Co dowodzi tylko i wyłącznie chorego systemu nauczania zarówno w Polsce jak i na świecie.

Osoby dorosłe, chodzące do szkoły przed erą komputerów i internetu, były niejako zmuszone do charakterystycznego w ówczesnych czasach wkuwania wszystkiego na pamięć. Jako, że źródło informacji stanowiły jedynie książki i podręczniki i odręczne notatki z kwestii praktycznych opłacało się uczyć "definicji". To powodowało dobre rozwinięcie pamięci i szybszej nauki.
Można uznać tamten styl edukacji za poprawny i logiczny.

Obecnie informacje i definicje są na wyciągnięcie ręki, stąd mniejsza potrzeba ich wkuwania. A jeśli osobnik nie ma motywacji, to się po prostu ich nie nauczy.
Dzisiaj od gromadzenia wiedzy potrzeba umieć ją analizować.

I tego oczekują młodzi ludzie, jednak stare zwyczaje edukacyjne kraju polskiego tych oczekiwań nie spełniają. Stąd właśnie marazm młodego pokolenia i jego krnąbrność, którego zachowanie jest jawnym sprzeciwem na taki starodawny system edukacji!

Dlatego drodzy Państwo, zamiast drzeć łacha z niewiedzy młodzieży, lepiej drzyjcie koty z politykami i wszystkimi, którzy mają możliwość wpłynięcia na system edukacji.

Pozdrawiam



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:08 
Offline
Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Rejestracja: 02 lut 2013, 22:08
Posty: 445
Płeć: mężczyzna
Kosmiczny Podróżnik pisze:
Przypomniała mi się tu sytuacja właśnie z Liceum i to sprawdzian z matematyki. Już nie pamiętam o co chodziło, wiem, że obliczenia były dość długie.
Rozwiązałem połowę zadań, po sprawdzeniu okazało się, że z pozytywnym wynikiem. Co było dla mnie wielkim szokiem.
Ogólnie sytuacja podczas pisania sprawdzianu była dziwna, nie znałem wszystkich wzorów potrzebnych do rozwiązania więc myślałem o nich, pojawiły się liczby które zacząłem zestawiać ze sobą. Liczyłem w pamięci sumy które oscylowały w granicach 5-10 tysięcy (ogólnie dobrze liczę) i to co wyszło mi po kilku działaniach przeprowadzonych w głowie zapisywałem kilka linijek pod wynikiem.
Nauczycielka sądziła, że ściągałem a teraz przed oczami pojawia się kartka z pustym miejscem na obliczenia przepełnionym czerwonym napisem...Gdzie to jest? :mrgreen:
Taka to właśnie matematyczna logika, albo później też miałem z tą babką problemy bo się czepiła, że nie wyraźnie piszę, ale też wyniki były poprawne.
Później miałem w dupie większość sprawdzianów i przykładałem się gdy było krucho, większość testów wyglądało tak, że kładłem się na ławce albo oglądałem dziewczyny biegające na boisku podczas wf-u.


U mnie wyglądało to tak, pierwszy sprawdzian z fizyki w liceum. Rozwiązałem wszystkie zadania bezbłędnie. Dostałem 4, nauczyciel uzasadnił mi to tak: " Nie mogę Ci dać piątki, bo nie wyprowadziłeś wzorów". Wzory są dla tych którzy nie potrafią ich wymyślić, niestety nie w szkole. Na matmie miałem podobne sytuacje. Generalnie taki ze mnie typ, co wszystko musi robić po swojemu, dlatego kompletnie olałem sobie matmę bo nie umiem się dostosować do jej zasad, pomimo tego, że w gimnazjum zająłem 2 miejsce w powiecie, (był taki fajny konkursik, praktycznie zero skomplikowanej matematyki - głowa na karku i myśl).

-- 30 kwie 2013, 22:11 --

Na ostatniej próbnej maturze, było ostatnie zadanie typowe, z prędkością jednak o wysokim stopniu trudności bo mało kto potrafił je zrobić, nawet najwięksi geniusze w klasie sobie nie dali rady. Pytali mnie jak zrobiłem? Pokazałem im arkusz i esej na pół kartki. Ja wszystko miałem w głowie, ale skoro mam uzasadnić swój tok myślenia - to proszę bardzo. Nauczycielka mi to zaliczyła, powiedziała, że to bardzo śliskie, no ale co ma zrobić? Chyba sama mnie nie zrozumiała. Ale czy to ważne jak? Jest odpowiedź, jest - więc nie powinno być problemu, ale oni wszystko lubią komplikować

_________________
Dlaczego wmawiamy sobie, że istnieje grawitacja zamiast po prostu wzbić się w powietrze?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:12 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 13:16
Posty: 32
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
Kosmiczny Podróżnik pisze:
Kunio pisze:
Co do obrazu...Puste mieszkanie sugeruje nieobecność, emigracje. :wacko:



U nas nauczycielka mówiła coś o samotności ludzi, o tym, że nie odnajdują się w obecnych realiach, o intymnym świecie każdego z nas, o tym, że odgradzamy się od przyrody ponieważ boimy się jej...

Pytam tylko, skąd ona to bierze ?! xd


Albo moja polonistka O.o, koszmar.
Narzeka na mnie, że nie umiem pisać wypracowań, umiem je pisać ale jak da jakiś dziwny temat to nie wiem co napisać, a " lać wody " to nie umiem...

Co do poziomu intelektualnego młodego pokolenia to stale się obniża średnia, chociaż wiadomo jak to jest ze średnią ( tak jak ze średnią płacą xd ) zdarzają sie osoby które uczą się każdego przedmiotu, ale według mnie jest to bezsensowne, ponieważ " Będąc dobrym we wszystkim, nie jest się dobrym w niczym ".

End :D

Życzę miłej nocy, jutro na rowerek :D

_________________
Obrazek

Zrób dzisiaj dla kogoś coś miłego i nie oczekuj nic w zamian :3



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:30 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:45
Posty: 1823
Kunio pisze:
Ale z naszej strony czy opis autora ;> ?


To w takim razie rozwinę pytanie.
Czy klasa znała autora obrazu i jego inne prace? Ja nie znam i dlatego mogę interpretować go pod innym kątem.

Interesuje mnie opis obrazu ze strony klasy.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:38 
Offline
Secret Master * 4th Degree
Secret Master * 4th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 13:16
Posty: 32
Lokalizacja: Głogów
Płeć: mężczyzna
homorek pisze:
Kunio pisze:
Ale z naszej strony czy opis autora ;> ?


To w takim razie rozwinę pytanie.
Czy klasa znała autora obrazu i jego inne prace? Ja nie znam i dlatego mogę interpretować go pod innym kątem.

Interesuje mnie opis obrazu ze strony klasy.



Nie nie znaliśmy ;)

Odpowiedzi jakie padały :

- dotyczyły kompozycji głownie, bo to najprostsze
- jedna osoba powiedziała " Światło całuje wnętrza pokoju "
- Ja powiedziałem, że ukazuje on pustkę u ludzi, że ukazuje on również dwulicowośc ludzi, z jednej strony są mili ( oświetlone miejsca ) a z drugiej, że potrafią pokazywać się z tej drugiej strony ( cień na obrazie ) i tu mi nauczycielka przyznała racje. Ale powiedziałem to tak na odczep, ponieważ byłem zajęty grą na telefonie ( zawsze na Wiedzy o kulturze gram na telefonie, mnie to nie interesuje )

Ogólnie to moja klasa siedziała cicho i czekaliśmy aż Pani narzuci nam swoją koncepcję lub koncepcję autora podręcznika ;)

Mnie to tam wsio-ryba, bo i tak na spr. ściągam z podręcznia z tego co autor napisał ;P

_________________
Obrazek

Zrób dzisiaj dla kogoś coś miłego i nie oczekuj nic w zamian :3



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:43 
Offline
Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Rejestracja: 02 lut 2013, 22:08
Posty: 445
Płeć: mężczyzna
levibc pisze:
Pytanie co to znaczy "pojęcia o otaczającej rzeczywistości"
Czy takim pojęciem jest znajomość dni w roku ? albo odpowiedz na pytanie czy ile cm mają 2m ? Co jest cięższe kilo pierzu czy kilo kamieni ? Która planetą od słońca jest ziemia ?


Otaczająca nas rzeczywistość to nie tylko ta fizyczna

_________________
Dlaczego wmawiamy sobie, że istnieje grawitacja zamiast po prostu wzbić się w powietrze?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 kwie 2013, 22:45 
Kunio pisze:
Pytam tylko, skąd ona to bierze ?! xd


Prawdopodobnie gdzieś wyczytała to.

Jednak podejrzewam, że szyba w mieszkaniu nie jest odgrodzeniem od natury, ponieważ mieszkania są miejsce bytowania, snu, ogólnie odpoczynku. Jeśli miałbym wskazać miejsca, odgrodzenia od natury, bary, centra handlowe. Tam jest spędzany czas wolny, czyli taki który mogłoby przeznaczyć na spacer po lesie, albo rozmyślanie nad jeziorem.

Przeprowadzka do lasu nie oznaczałaby integracji z naturą... :wacko:



Na górę
   
 
 
Post: 30 kwie 2013, 23:15 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:45
Posty: 1823
Kunio pisze:
- jedna osoba powiedziała " Światło całuje wnętrza pokoju "
- Ja powiedziałem, że ukazuje on pustkę u ludzi, że ukazuje on również dwulicowośc ludzi, z jednej strony są mili


Wcześniej napisałeś, że: "Ja osobiście wybrałem Fizykę i Geografie "

Więc spodziewałem się raczej opisu osoby nakierowanej na przedmioty ścisłe. Możliwe jest, że klasa chciała zaspokoić oczekiwania nauczycielki i takie właśnie były odpowiedzi. Wcześniej tutaj też ktoś dał podobny opis.

Jak dla mnie osoby typowo z umysłem ścisłym, rzuciły mi się w tym obrazie błędy w widzeniu perspektywy przez autora obrazu. Pytałem dlatego o autora, gdyż możliwe jest, że są to jego celowe prowokacje.

Zakładając, że ta jasność to wpadające promienie słoneczne, to totalnie nie może być zrealizowany ich kształt w rzeczywistości. Możliwe, że teraz zwrócę innym na to uwagę.

.


Ostatnio zmieniony 01 maja 2013, 0:51 przez homorek, łącznie zmieniany 1 raz


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 0:44 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 14:46
Posty: 1119
Płeć: mężczyzna
devlieger pisze:
levibc pisze:
Pytanie co to znaczy "pojęcia o otaczającej rzeczywistości"
Czy takim pojęciem jest znajomość dni w roku ? albo odpowiedz na pytanie czy ile cm mają 2m ? Co jest cięższe kilo pierzu czy kilo kamieni ? Która planetą od słońca jest ziemia ?


Otaczająca nas rzeczywistość to nie tylko ta fizyczna


Tak, tylko jak ktoś nie potrafi wysnuć podstawowych wniosków na bazie obserwacji rzeczywistości i używać wyobraźni to o jakiej rzeczywistości nie fizycznej może mieć pojęcie ? Przecież to coś bardziej subtelnego i nie uchwytnego. A my tu mówimy o naprawdę prostych zależnościach jak mokro = ślisko.

Bo jak by nie było to z rzeczywistością fizyczną mamy częstszy kontakt i sporo problemów.
Tego się przecież naucza w szkole (pomijając lekcje religii ) A co dopiero mówić o czymś ulotnym jak sfera ducha czy emocji. Która stanowi kolejny szczebelek.

_________________
Czas przestać zgrywać oświeconych dupków i stać się po prostu ludźmi.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 9:18 
Offline
Master Mason * 3rd Degree
Master Mason * 3rd Degree

Rejestracja: 10 lut 2013, 18:18
Posty: 23
Płeć: mężczyzna
Co do obrazu- jest to reklama programu"Rodzina na swoim". Własny kąt na kredyt, a meble za 30 lat.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 10:06 
Offline
Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Rejestracja: 02 lut 2013, 22:08
Posty: 445
Płeć: mężczyzna
levibc pisze:
Tak, tylko jak ktoś nie potrafi wysnuć podstawowych wniosków na bazie obserwacji rzeczywistości i używać wyobraźni to o jakiej rzeczywistości nie fizycznej może mieć pojęcie ? Przecież to coś bardziej subtelnego i nie uchwytnego. A my tu mówimy o naprawdę prostych zależnościach jak mokro = ślisko.

Bo jak by nie było to z rzeczywistością fizyczną mamy częstszy kontakt i sporo problemów.
Tego się przecież naucza w szkole (pomijając lekcje religii ) A co dopiero mówić o czymś ulotnym jak sfera ducha czy emocji. Która stanowi kolejny szczebelek.


Zgadzam się, chciałem tylko zwrócić uwagę na pseudointeligentów, którzy wiedzą tylko tyle ile ich nauczono w szkole, bądź usłyszeli w TV. Głowę noszą wysoko i są pierwsi do obśmiewania takich tłuków.

_________________
Dlaczego wmawiamy sobie, że istnieje grawitacja zamiast po prostu wzbić się w powietrze?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 10:16 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:45
Posty: 1823
radzik pisze:
Co do obrazu- jest to reklama programu"Rodzina na swoim". Własny kąt na kredyt, a meble za 30 lat.


Sprostowanie:
Obraz jedynie mógł być wykorzystany w reklamie. Autorem obrazu jest Edward Hopper, a obraz jest zatytułowany "Sun in an Empty Room" (słońce w pustym pokoju).

Autor jest zakwalifikowany jako twórca realistycznej sztuki i dlatego zwróciłem uwagę, że ten realizm dramatycznie nie wyszedł mu w tym obrazie. Z drugiej jednak strony artystom można więcej niż innym.

.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 10:21 
Offline
Master Mason * 3rd Degree
Master Mason * 3rd Degree

Rejestracja: 10 lut 2013, 18:18
Posty: 23
Płeć: mężczyzna
Możliwe, to taka moja ironia



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 11:14 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2013, 10:19
Posty: 6
Płeć: kobieta
To jest podobno ustawione. Ktoś liczy z pewnością na miliony odsłon i pieniądze z wyświetleń. Ale swoją drogą debilizm niektórych młodych ludzi woła o pomstę do nieba...

_________________
Valar morghulis



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 maja 2013, 11:25 
Offline
Master Elect of Nine * 9th Degree
Master Elect of Nine * 9th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2013, 15:39
Posty: 384
Płeć: mężczyzna
Ygritte pisze:
Ale swoją drogą debilizm niektórych młodych ludzi woła o pomstę do nieba...

Całe szczęście Pani ma z pewnością szerokie pokłady użytecznej wiedzy.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 03 maja 2013, 21:35 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 08 mar 2013, 18:25
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Im częściej to oglądałem to wydaje mi się ,że to musiało zostać tak nagrane,bo co prawda w każdej klasie trafiają się betony,które ledwo umieją liczyc a tu na filmiku nikt nie znał odpowiedzi na pytania na które aby znac odpowiedz wcale nie trzeba chodzic do szkoły no,ale jeśli faktycznie jest to prawda to jedynym ratunkiem dla nich jest podroż na Marsa za te 10 lat :zęby:



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group