Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 13 gru 2018, 17:22

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 cze 2016, 22:36 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 04 cze 2016, 22:20
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: uk
Witam, mojej dziewczynie zawsze po opalaniu na słońcu pojawiały i pojawiają się plamy na twarzy.
Nauczyła się z tym żyć.
Ja natomiast zacząłem dużo czytać o holistycznym leczeniu.
Zaproponowałem jej suplementację witaminą D3 1000jednostek, bo "każdy ma niedobór"
Brała to raz dziennie i po dwóch tygodniach pojawiły się plamy takie jak po opalaniu...
Czyli w obu ww przypadkach, plamy mają związek z witaminą D
Oczywiście kosmetyczka i dermatolog polecają wybielanie skóry, ale na ile to ma sens, jeżeli przyczyna nie zostanie oznaczona i usunięta?
Czy ktoś z was na podstawie tych szczątkowych informacji jest w stanie powiedzieć, co może być przyczyną powstawania plam po zwiększonej podaży witaminy D?
Dołączam zdjęcie, co prawda z neta, ale dokładnie pokazuje o jakie plamy mi chodzi.

-- 06 cze 2016, 12:57 --

750 oglądających, nikt nic nie skomentuje?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 04 cze 2016, 22:36 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 07 cze 2016, 11:25 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2015, 8:01
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Dziwne, że już przy 1000 IU zachodzą takie zjawiska. Taka niska dawka jest praktycznie nieodczuwalna dla zdrowego człowieka.
Może być problem z wątrobą lub nerkami, gdzie witamina D jest syntetyzowana. Może najpierw powinna zbadać parametry wątrobowe i poziom cholesterolu (ważny do syntezy D3) - szukać tam przyczyny.
Jakie rodzaje kwasów tłuszczowych spożywa Twoja dziewczyna? Jak wygląda jej dieta? Czy bierze jakieś leki np. na choroby przewlekłe?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 cze 2016, 12:42 
Offline
Intimate Secretary * 6th Degree
Intimate Secretary * 6th Degree

Rejestracja: 23 lut 2015, 4:14
Posty: 82
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Łódzkie
bonifacy pisze:
Dziwne, że już przy 1000 IU zachodzą takie zjawiska. Taka niska dawka jest praktycznie nieodczuwalna dla zdrowego człowieka.
Może być problem z wątrobą lub nerkami, gdzie witamina D jest syntetyzowana.


U mnie 1.000 - 2.000 jednostek powodowało dziwne objawy w postaci zawrotów głowy. Tyle, że te objawy miałem tylko po D-Vitrum Forte. Teraz przyjmuje inny preparat z witaminą D w formie kapsułek, i takie objawy jak zawroty głowy nie występują, a przyjmuje od 20.000 do 100.000 jednostek. W moim akurat przypadku jest problem w postaci chorej wątroby - WZW-C. Choć nie rozumiem dlaczego D Vitrum Forte wywołuje u mnie takie objawy, a inny preparat nie.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 cze 2016, 15:13 
Offline
Elect of Fifteen Super * 10th Degree
Elect of Fifteen Super * 10th Degree

Rejestracja: 25 cze 2014, 21:17
Posty: 446
bonifacy pisze:
Choć nie rozumiem dlaczego D Vitrum Forte wywołuje u mnie takie objawy, a inny preparat nie.

A czytałaś skład tego co brałaś?
Cytuj:
D-Vitum Forte
olej lniany tłoczony na zimno wysokolinolenowy, żelatyna (składnik otoczki), cholekalcyferol (witamina D3), emulgator: monolaurynianpolioksyetylenosorbitolu (polisorbat 20)

Porównaj z tym co teraz bierzesz. Ja biorę witaminę d w kapsułkach których i tak nie łykam żeby nie żreć gliceryny, która utrudnia wchłanianie innych minerałów tylko przegryzam i wypluwam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 cze 2016, 15:18 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 23 lip 2014, 6:20
Posty: 251
Płeć: kobieta
Lokalizacja: Wrocław
- a może to fotoalergia a nie D3 jest problemem.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 cze 2016, 18:35 
Offline
Fellow Craft * 2nd Degree
Fellow Craft * 2nd Degree

Rejestracja: 03 cze 2016, 18:35
Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Badania wątroby, suplementacja ostropestem plamistym, może pomoże.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 cze 2016, 18:55 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2013, 16:42
Posty: 3355
Płeć: mężczyzna
@marecki233,jakoś trudno uwierzyć,że ta Twoja Dziewczyna ot tak wystawia ciałko na słońce bez żadnych olejków i innych popierdółek,pochwal się,bo to może jest uczulenie na jakiś badziew w tym zawarty,którego Jej organizm nie toleruje :)
,
masz teraz ponad tysiąc odsłon i kilka komentarzy=dopisz czym się smaruje

_________________
Żywe Zwierciadła i zakrzywione odbicia.
.kapsw oget jatyzc eiN



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 08 cze 2016, 19:13 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 04 cze 2016, 22:20
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: uk
Dzięki za odpowiedzi.
Fotoalergia, raczej nie bo w okresie kiedy brała tą wit d3, nie było słońca, mieszkamy w UK
ona brała to w kwietniu, a pierwsze słońce było chyba w maju...

Natomiast po solarium ją to dopada, a w Hiszpanii zawsze smaruje się filtrem 30-50 spf, na twarzy i plamy wychodzą.

dar66: faktycznie zawsze się smarowaliśmy różnymi preparatami z powodu ochrony przed słońcem.
Nie jestem w stanie wymienić nazw, bo zawsze są to inne firmy... ale z wysokim spf
W te wakacje będę próbował naturalnych olejków, zobaczymy czy działają.

A dieta, pewnie nie jest najlepsza,
kawa na śniadanie,
ale wyeliminowała już słodkie napoje, słodycze, ciastka
do pracy zupy domowe sobie bierze, soki, chleb domowy, wędliny domowe.

Badania można zrobić, ale gdzie znajdę kogoś, kto spojrzy na nie okiem naturopaty, i wyciągnie wnioski?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 08 cze 2016, 22:51 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2011, 0:45
Posty: 1099
Płeć: mężczyzna
marecki233 pisze:
zawsze smaruje się filtrem 30-50 spf, na twarzy i plamy wychodzą.
marecki233 pisze:
zawsze się smarowaliśmy różnymi preparatami z powodu ochrony przed słońcem.
Nie jestem w stanie wymienić nazw, bo zawsze są to inne firmy
marecki233 pisze:
A dieta, pewnie nie jest najlepsza,
kawa na śniadanie,

marecki233 pisze:
Badania można zrobić, ale gdzie znajdę kogoś, kto spojrzy na nie okiem naturopaty, i wyciągnie wnioski?

A po co Ci naturopata i jego wnioski skoro sam je wyciągnąłeś tzn te mazidła chemiczne i kawa na śniadanie. Niech dziewczyna o wątróbkę zadba :)

_________________
Dobrze się bawię.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group