Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 18 gru 2017, 21:15

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Post: 07 lip 2017, 20:39 
Offline
Intimate Secretary * 6th Degree
Intimate Secretary * 6th Degree

Rejestracja: 17 wrz 2015, 10:38
Posty: 80
Płeć: kobieta
Ja od początku roku przeszłam na dietę dr Dąbrowskiej. 40 dniową. Pierwsze 3 dni były straszne, a potem przestało się chcieć jeść. W miarę możliwości trzymałam się diety. I schudłam 9 kilo. Po 6 miesiącach przytyłam 1.5 kilo. Jem normalnie wszystko na co mam ochotę, ale kilogramy nie idą w górę. Powiem tak opłacało się - zupełnie inna jakość życia- podkręciłam metabolizm i jakbym się odmłodziła. Poza tym człowiek się nie toczy, ma więcej siły i energii. O dziwo skóra nie jest obwisła- wszystko się wchłonęło. Dlatego polecam każdemu.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 07 lip 2017, 20:39 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 09 lip 2017, 7:30 
Offline
Provost and Judge * 7th Degree
Provost and Judge * 7th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2015, 19:01
Posty: 192
Płeć: kobieta
Lokalizacja: Warszawa
O_l_O pisze:
Magiczne preparaty, pigułki, kołdry ;). Nie tędy droga.

Nie można jeść syfu. Trzeba chodź trochę na początku przysiąść, przeliczyć kalorie. Wyliczyć nasze zapotrzebowanie kaloryczne ( masa kalkulatorów w sieci ). Ograniczyć spożycie przetworzonej żywności. Trzeba sobie wyrobić nawyk przygotowywania posiłków w domu. Jeśli chcemy to można do tego dołączyć ćwiczenia.

Jakieś spalacze tłuszczu, termogeniki itp są dobre ale dla osób ćwiczących, będących na redukcji, chcących "wyrzeźbić" ciało. Trochę na pewno wspomogą odchudzania ale to nie może być podstawą. Bez kontroli tego co jemy nic z tego nie będzie. Oczywiście raz na jakiś czas można sobie coś tam podjeść. Ale zdrowa dieta musi być podstawą na co dzień.

Bardzo dobre efekty daje dieta 500Hcg. Jednak na niej szybko zrzucamy kilogramy ale i tak bez wyrobienia odpowiednich nawyków żywieniowych niska waga się nie utrzyma. Nie da się jeść codziennie przetworzonego jedzenia i trzymać wagę.

Dobre efekty dają też ćwiczenia wg tzw "stubborn fat protocol 2.0" ale też podstawą jest tu racjonalne żywienie.

Tak, normalne żywienie, nie jedna nastolatka pewnie mi zazdrości, której gruby brzuch zwisa. Stosuje jeden rodzaj białka na dobę, nie unikam tłuszczu (masło klarowane, olej kokosowy, smalec - skwareczki), nie codziennie to samo jem, inne oleje tłoczone na zimno do sałatek, np. sezamowy, bo bardzo lubię. Nie liczę kalorii, bo to głupota. Z różnymi przerwami, bo trzeba kupić i zrobić, piję z wodą sok z imbiru z dodatkiem octu jabłkowego, imbir oczyszcza.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 14 lip 2017, 12:59 
Offline
Master Elect of Nine * 9th Degree
Master Elect of Nine * 9th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2013, 15:39
Posty: 383
Płeć: mężczyzna
Dzięki @Mimoza za przypomnienie o poście dąbrowskiej, właśnie jestem w piątym jej dniu. Początki nie są łatwe, ale jak się chce to spokojnie można wytrzymać. Planuję być około 3 tygodnie na tym poście - bo to tak trzeba nazywać: post. Nie wiem czy dużo schudnę, to bardziej kwestia tego czy po przejściu na bardziej umiarkowaną dietę będzie się trzymało reguł zdrowego odżywiania.
Teraz liczę na ogólną poprawę zdrowia, nie choruję na nic więc i nie mam żadnych wielkich oczekiwań, to bardziej dla mnie profilaktyka. A schudnięcie będzie na pewno miłym dodatkiem ;)



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 14 lip 2017, 13:31 
Offline
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree

Rejestracja: 11 lut 2015, 14:14
Posty: 1642
Płeć: mężczyzna
Cytuj:
A schudnięcie będzie na pewno miłym dodatkiem ;)

Tak, spadek wagi to efekt uboczny przy powrocie do zdrowia.
Nie powinno być celem samym w sobie.
Trzeba pilnować wysokiego stężenia wit.D i pozbyć się patogenów (grzybów).
To warunek.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 15 lip 2017, 5:09 
Offline
Provost and Judge * 7th Degree
Provost and Judge * 7th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2015, 19:01
Posty: 192
Płeć: kobieta
Lokalizacja: Warszawa
greg2015 pisze:
Cytuj:
A schudnięcie będzie na pewno miłym dodatkiem ;)

Tak, spadek wagi to efekt uboczny przy powrocie do zdrowia.
Nie powinno być celem samym w sobie.
Trzeba pilnować wysokiego stężenia wit.D i pozbyć się patogenów (grzybów).
To warunek.

A ja dodam "i pozbyć się pasożytów". Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że choroba zaczyna się w jelitach, nadmiar grzybów i pasożyty to problem chyba 90 % populacji lub i większej populacji. Zapalenie jelit leczy się lekami, ale lekami nie na pasożyty, a to podstawa leczenia. Pozbądź się nadmiaru grzybów, toksyn, pasożytów i problemu z odchudzaniem nie będzie. Można robić sobie głodówki np. do 5 dni i pić imbir z octem jabłkowym lub z cytryną (oczyszcza komórki z toksyn), można przez tydzień pić tylko zielone soki i imbir, ale nie należy przesadzać , bo organizm trzeba odżywiać , organizm musi mieć siłę, żeby walczyć z komórkami patogenicznymi.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 18 lis 2017, 15:55 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 10 cze 2017, 18:12
Posty: 5
Jak odchudzić figurę typu gruszka? Mam 163 wzr i 62-63 kg wagi i bardzo ciężko mi się odchudzić. Jem bardzo mało bo rzadko bywam głodna, ćwiczę umiarkowanie, spacery, lekkie ćwiczenia - na więcej nie mam energii. Nie mówcie mi że to kobieca figura bo to wcale nie jest ładne, kiedy żebra można policzyć na oko a dół jest gruby i ciężki



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 19 lis 2017, 12:09 
Offline
Provost and Judge * 7th Degree
Provost and Judge * 7th Degree
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2015, 19:01
Posty: 192
Płeć: kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Z nadwagą to chyba nie masz problemu jeżeli chodzi o kilogramy. A to, że nie masz siły, to jesz, ale organizm jest niedożywiony, brak witamin, minerałów. Jesteś tym co jesz i tak się czujesz jak na to zasługujesz. Zwróć uwagę co jesz i jak jesz, bo jeżeli łykasz , a nie gryziesz dokładnie to zawsze będziesz niedożywiona. Ryż brązowy, kasza gryczana, kasza jaglana , warzywa różne marchew i zielono kapustne, białko najlepiej jeść samo lub z kiszonką bez ziemniaków. Ja np. dzisiaj jadłam rano drób z kapustą kiszoną , surówką , teraz zjadłam ziemniaki smażone na maśle klarowanym z surówką z kapusty kiszonej , nie mieszam białka. Nie mieszam białek, jeżeli dzisiaj jem np. indyka to tylko to białko , jutro mogę zjeść fasolkę to też białko, jeden rodzaj białka na dobę to podstawa nie tylko w odchudzaniu, ale i w zdrowieniu. Masz taką figurę jak Ci się nie podoba, może idź na pilates , tam pokierują Cię, jakie ćwiczenia powinnaś wykonywać , ewentualnie Joga. Ja ćwiczę jogę , nie codziennie, codziennie to jak mi troszeczkę kręgosłup da znać. Ja miałam nadwagę 8 kg, zmiana żywienia , kiszonki , a one odżywiają , przed jedzeniem zakwaszam żołądek , cukier od święta i sobie pomalutku chudłam, nie mam problemu.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group