Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 24 sie 2019, 14:58

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Intendant of the Building * 8th Degree

Witam,
nie jestem do końca pewna, czy to odpowiedni dział, tak że proszę o przeniesienie -jakby coś ;)
Otóż, nie znam się kompletnie na sztukach walki, ale chciałabym się w to zaangażować.
Szukam czegoś, co pozwoli mi zgromadzić więcej Chi, pobudzić Czakry, może być związane z medytacją.
Medytacja opiera się jedynie na rozwoju Ducha, a ja chciałabym połączyć to wszystko poprzez ruch.
Czy Tai Chi to dobry wybór?
Jet ktoś, kto się na tym zna? :)
Pozdrawiam
Bash

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 23 wrz 2013, 17:54 
VIP Member
Awatar

Zdecydowanie Czi Kung czyli Qi Gong!

Chociaż w zasadzie zajęciom bliżej do yogi niż do sztuki walki, więc jeśli chcesz się przy okazji uczyć konkretnych ciosów;) - to nie to. Ale wytwarzanie Czi, pobudzanie instynktu obronnego etc - to jest super. Ja jestem kompletnie nie-waleczna i bez refleksu, a po 3-5 zajęciach qi kunga zaczęłam umieć blokować ciosy, zupełnie instynktownie. W sumie nie są to żadne poważne ciosy, bo naparza mnie tylko mój chłopak w żartach, ale zaręczam, że ma refleks i jest szybki i jego żarty bywały dla mnie kiedyś nieźle zjadliwe;)

BlueDivine,
dziękuję za Twoją propozycję :D
Poczytam co i jak :) Trenujesz sama, czy chodzisz na zajęcia z mistrzem?
Pozdrawiam
Bash :)

Zależy co bardziej chcesz jeśli medytację to bardziej Taichi albo Qigong.