Od 5 dni mam nogę w gipsie bo mi się zachciało ślizgnąć na kawałku PCV jak na snowboardzie, nieważne

Efekt: złamana kość kostki, bez przemieszczenia.
W szpitalu założono mi gips po pachwinę i przepisano co następuje:
- Claxan (zastrzyki przecizakrzepowe w brzuch)
- Cyclo3Fort zdaje się przeciwobrzękowo
Zapytałem czy są jakieś naturalne zamienniki, co lekarz krótko uciął: "NIE". Nie specjalnie mi się to spodobało, ale Etznab mówi, że i tak nie było źle w porównaniu z tym co słyszał i widział w jednostkach służby zdrowia więc niech mu będzie.
PS. Cyclo3Fort okazał się wyciągiem z ruszczyka kolczastego, więc rzeczywiście zamiennika naturalnego nie było
UWAGA! Poniżej znajdziecie zapis mojego poszukiwania naturalnych środków pomagających przy zrastaniu się kości i zapobiegających obrzękom i zakrzepom spowodowanym długotrwałym unieruchomieniem, gipsem i trzymaniem nogi powyżej pasa. Nie jest to ani profesjonalna porada ani ja nie jestem profesjonalistą. W rzeczy samej czuję się jak dziecko we mgle, ale zrozumiałem jakiś czas temu, że naturalne jest lepsze, prawdziwsze i bezpieczniejsze więc przyszedł czas zmienić słowa w czyny.
I tu przyznaję, że miałem wątpliwości i trochę stracha: zastrzyki przeciwzakrzepowe brzmią dość mocno. A ja tu mam je zastąpić liśćmi z jakiegoś japońskiego drzewa lub zwykłym czosnkiem? Cóż, minęło 5 dni i żyję choć dalej nie jestem do końca pewny czy to co robię jest w pełni bezpieczne. Zdecydowałem jednak przetestować na sobie naturalną terapię i mam nadzieję, że jeśli mi się uda to zainspiruje to innych do zamiany farmaceutyków na naturę. Póki co zaczekajcie do końca mojej rehabilitacji - będę informował na bieżąco.
Więc wróciłem do domu z jeszcze ciepłym gipsem oraz postanowieniem że nie będę się szprycował żadnym Claxanem w brzuch ...i zacząłem research. Otóż przeciwzakrzepowo działają: