Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 02 cze 2020, 16:39

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1361 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Autor Wiadomość
Post: 27 gru 2015, 17:50 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 08 wrz 2015, 22:41
Posty: 258
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Witam.Jestem trochę zdziwiony,nie słyszałem nigdzie o dieslu na wodór.Diesel na rzepak tak .Wodór do benzyny i to musi być czterosuw .Muszą być zawory żeby silnik pracował.Dwusuw też odpada -problem z załadowaniem komory
spalania wodorem.A diesel musi mieć płyn który za pomocą pompy zostanie wstrzyknięty do komory spalania.
To by było na tyle co do silnika zasilanego gazem .Pozdrawiam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 27 gru 2015, 17:50 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 04 sty 2016, 22:08 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
A gdzie miałeś usłyszeć o dieslu na wodór w tvn?? Silnik diesla nigdy nie był konstruowany z myślą o spalaniu ropy, pierwsze typy były właśnie dla spalania rzepaku w przemyśle, dopiero później nafciarze dostrzegli potencjał w tym i przekształcony został do spalania ON. Wodór w dieslu jest jako wzbogacenie mieszanki nie jako podstawowe paliwo, jak to ma miejsce w instalacjach lpg lub cng.

Trochę dziwny ten twój post, w dieslu nie ma zaworów??

Poczytaj sobie o gaźnikach parowych skonstruowanych do diesli w ciężarówkach w latach międzywojennych, spalały pary diesla nic nie musiało być wtryskiwane w postaci ciekłej.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 04 sty 2016, 23:17 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 08 wrz 2015, 22:41
Posty: 258
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Witam.Napisałem może trochę chaotycznie ,Pisząc o zaworach miałem na myśli silnik 2 suwy .Następna
sprawa nie myślałem o dodawaniu czegoś tam do paliwa ,ale o paliwie które w całości zasila silnik.-tylko
jeden rodzaj paliwa.Według mnie jest absurdem ,dodawać,dolewać,mieszać inne substancje,ażeby zaoszczędzić koszty paliwa.Koszt paliwa to jedno,a reszta to znaczy silnik który jest dzisiaj maksymalnie
rozbudowany do granic absurdu.A teraz podstawowe pytanie tworzymy nową jednostkę napędową? czy
mając jakiś tam silnik pod maską chcemy żeby tańsze paliwo spalał .I tą czynność chcemy wykonać sami.
Przy okazji nie niszcząc tego co posiadamy .Silnik w samochodzie ?,czy silnik np.w generatorze prądu.Silnik
samochodowy wysokie wymogi bezpieczeństwa.Silnik stacjonarny od generatora prądu,te wymagania są
o wiele łagodniejsze.Uzyskany prąd może ogrzewać domek,+oświetlenie.Na żądanie kiedy tylko mamy na to
ochotę.Silniki i paliwa do nich to jest szerokie spektrum ,które można wykorzystać na wiele sposobów .
Osobiście do diesla używałem i będę używał tylko markowego paliwa,a silnik odwdzięczy się długą żywotnością.-200 000km-300 000km.Bez kapitalnego remontu,tylko naprawy serwisowe.Myślę że udało
mnie się trochę wyjaśnić sytuację.Pozdrawiam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 04 sty 2016, 23:48 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Z tym markowym paliwem w Polsce to tak raczej tylko z nazwy, w porównaniu z paliwami na zachodzie ue mamy gorsze wielokrotnie. Tez używam diesli już sporo lat i niestety nie wszystko złoto co się świeci na niektórych "markowych" stacjach jest gorsze paliwo niż na zwykłym auchan, a dla starego diesla nie ma znaczenia co wlejesz dla nowych wysokociśnieniowych delikatnych instalacji nawet nasze markowe paliwo jest nie takie jak powinno.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 05 sty 2016, 22:38 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 08 wrz 2015, 22:41
Posty: 258
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Witam.Pisząc markowe paliwo,mam na myśli to że jest to niemieckie paliwo.Mieszkam koło Szczecina i
tankuję na Shelu.Paliwo na Shela jest przywożone cysternami z Niemiec,osobiście sprawdziłem.Jestem
z natury niedowiarek,jak jest w innych miastach tego nie wiem.Co do paliwa ,jest na pewno dobre,jest
odporne na mróz ,i jest wysoko kaloryczne.Mam zabytkowe RENO 25.Silnik 2100 pojemność ,diesel,przy szybkości do 130 km.spala Niemieckie paliwo-6,2-6,5 litra na 100km.Polskie paliwo spala -8,0-8,5litra na
100km.Różnica jest widoczna gołym okiem.Auto jest duże i ciężkie [krowa]. Auta to mój zawód i pasja,teraz
może w mniejszym stopniu [wiek].W 80 latach był kryzys paliwowy,Wtedy przeprowadzałem próby z gazem.
Fiat 125p.pierwszy jeździł w Szczecinie na gaz z butli,nie było to co dzisiaj .brakowało osprzętu.Było to
dość prymitywnie zrobione,ale działało.Gdybym posiadał wtedy wiedzę o Generatorach HHO.to na sto procent byłby to pierwszy samochód na wodór.Z czasem zapał przechodzi+ingerencja urzędników
zakazy ,nakazy ,zezwolenia,problem z przeglądem ,kontrola milicji przy sprawdzaniu auta .Takie były wtedy
radosne czasy.Wynalazek mógł zaistnieć jak komitet poparł.Bez poparcia można było zapomnieć.Pozdrawiam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 sty 2016, 0:49 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Dobrze znam tą różnicę w paliwach i osiągach samochodów, też tankowałem w de paliwo to aż przyjemnie było jechać i niedowierzanie że tyle auto potrafi wyciągnąć :)

Odnośnie auta na wodór to większość co skonstruowali takie pojazdy w dziwnych okolicznościach ginęli niestety, także może lepiej że nie posiadałeś tej wiedzy :), zwłaszcza że czasy też były nieciekawe.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 sty 2016, 10:46 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 08 wrz 2015, 22:41
Posty: 258
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Witam.Posiadanie wiedzy to jest jeszcze to czego niemożna odebrać .Ale afiszowanie się pewnymi rodzajami
wiedzy może być bardzo,szkodliwe dla pacjenta .Na przykład przywódca Samoobrony .Ale dążenie do
wiedzy jest bardzo pożądane ,i to świadczy o człowieku .Posiadać wiedzę-tak.ale żadnej reklamy,żadnej
zdobywania popularności szczególnie w mediach.Wiedza jest bardzo osobistą rzeczą i niech taką pozostanie.
Pozdrawiam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 16 lut 2016, 22:45 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 16 lut 2016, 22:39
Posty: 1
Płeć: mężczyzna
Trochę się naczytałem o HHO, ale w dalszym ciagu nie wiem czy można i czy warto zamontować w samochodzie z silnikiem diesla w Land Roverze Discovery 3 :cooo?:



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 19 lut 2016, 7:19 
Offline
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree

Rejestracja: 08 wrz 2015, 22:41
Posty: 258
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino
Witam.Proste pytanie ,czy można ?Teoretycznie można dodać wszystko co zawiera energię ,wodór,acetylen,gaz propan,itp.nawet maszt z żaglem -co przy sprzyjającym wietrze przyniesie zysk energetyczny.Pytanie drugie,czy warto?W tym momencie zaczynają się schody.Po pierwsze silnik diesla ,
jest drogim silnikiem i skomplikowanym -obecne silniki są mocno wyśrubowane technologicznie.Do tego
wysoka precyzja.Taki silnik jest jak Szwajcarski zegarek [dosłownie]. Manipulacja przy nim może się źle
skończyć,na dłuższą metę.Traktując to jako eksperyment ,można.Jako przygoda,też można.Jako zdobycie
nowej wiedzy,też można.Ale żeby służyło długo i szczęśliwie? to już może być problem.Co innego stacjonarny silnik,gdzie po uruchomieniu ustawiamy stałe obroty [stałe parametry pracy silnika]. I to będzie
się kręcić przez godzinę,na przykład.Proszę zauważyć ,że auto praktycznie cały czas zmienia swoje parametry pracy.Jak to rozwiązać ?Elektronika-tak.Ale w przy domowym garażu ?Zbyt dużo pytań,na które
jest dosyć trudna odpowiedź.Wszak to jest nie niemożliwe.Proszę nie zapominać o bezpieczeństwie
p.pożarowym.Następna kwestia,wodór z butli,czy generator?Butla ma jakiś sens -pozostaje montaż.
W przypadku generatora,jest trochę więcej problemów.Miejsce-wielkość generatora-przekłada się na
wydajność.Drugi problem zasilanie,trzeba założyć drugi alternator,i to mocny.To są duże prądy.Tak więc w
przypadku auta problemy narastają lawinowo.Pozostały problem co na to nasz szacowny przegląd techniczny?Bez niego pierwsza kontrola drogowa i zatrzymany dowód rejestracyjny +grzywna.
To by było na tyle w skrócie .Przy najmniej ja tak to widzę.Pozdrawiam.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 20 mar 2016, 18:01 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 06 mar 2016, 14:32
Posty: 1
Wiadomość dla Edzika . Wg mnie na pewno nie warto tego montować w żadnym samochodzie ponieważ nic nie osiągniesz.Tematem hho interesuję się od kilku lat i przekopałem setki stron internetowych żeby mieć jakiś pogląd na ten temat.Nic konkretnego nie znalazłem więc postanowiłem sam zbudować generator i przekonać się o jego cudownym działaniu i zadziwiających oszczędnościach paliwa.Oszczędzę Ci szczegółów ztym związanych ale mogę Cię zapewnić że efekt końcowy był zerowy a nawet ujemny.Jeżeli mi nie wierzysz to poszperaj w sieci i znaleź posty zadowolonych użytkowników hho którzy mają zadziwiające efekty.Znajdziesz tylko kilka nieśmiałych wpisów od producentów i sprzedawców generatorów.Żadnych konkretów.Możesz też zadzwonić do dowolnego producenta i zapytać o konkretne oszczędności.zobaczysz jaką otrzymasz odpowiedź.Jeżeli nie wiesz gdzie ich szukać to kliknij na Allegro generator hho.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 mar 2016, 12:40 
Offline
Fellow Craft * 2nd Degree
Fellow Craft * 2nd Degree

Rejestracja: 20 mar 2016, 19:29
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Witam.

Jakieś zródła mozecie udostepnić gdzie można nabyć ten układ?



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1361 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group