Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 02 cze 2020, 16:26

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1361 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 paź 2013, 12:35 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 04 paź 2013, 12:14
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Witam wlasnie kupilem generator z allegro podobny do ,generatora pana Adamskiego tylko ma 7 blach ,mam pytanie czy ten KOH nie zniszczy mi wtryskow w moim passacie B6 ,wogule czy mozna cos takiego instalowac do takiego auta z 2009 roku ?czy czasem nie bedzie wiecej strat niz zysku



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 04 paź 2013, 12:35 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 04 paź 2013, 22:13 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
A jak KOH ma się dostać do silnika?? Koh wspomaga proces elektrolizy i do silnika dostaje się tylko wodór i tlen chyba że masz generator z separacją to sam wodór.

Po drugie trochę dziwne podejście, kopiłeś generator a teraz się zastanawiasz czy zainstalować??

Sam generator tobie nic nie da, jeszcze musisz mieć oprzyrządowanie by móc sterować generatorem, najlepiej zapoznaj się z tematem, wszystkie podstawowe zagadnienia są przedstawione w tym temacie i na pewno znajdziesz odpowiedz na wiele pytań.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 05 paź 2013, 6:51 
oootto pisze:
Witam wlasnie kupilem generator z allegro podobny do ,generatora pana Adamskiego tylko ma 7 blach ,mam pytanie czy ten KOH nie zniszczy mi wtryskow w moim passacie B6 ,wogule czy mozna cos takiego instalowac do takiego auta z 2009 roku ?czy czasem nie bedzie wiecej strat niz zysku


Jeśli Ciebie stać na czteroletnie auto to powinno również Ciebie stać na jego utrzymanie, więc nie rozumiem Twoich dylematów?

Oszczędność...wiąże również się z umiejętną (płynną) jazdą, hamowaniem silnikiem, dopasowaniem przełożenia do obrotów silnika. Jeśli to zawodzi to nawet najlepsze rozwiązania nie zawsze znajdą zastosowania w rzeczywistości.



Na górę
   
 
 
Post: 05 paź 2013, 15:20 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 04 paź 2013, 12:14
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
instalował ktos generator do passata B6 ? i i czy poczebuje ten PWN bo koles z allegro powiedzial ze nic nie poczebuje zadnego sterownika maf map czy jak sie to pisze tylko przekaznik i bespiecznik i powino byc 2 litry oszczednosci na 100,



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 06 paź 2013, 19:59 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
oootto pisze:
instalował ktos generator do passata B6 ? i i czy poczebuje ten PWN bo koles z allegro powiedzial ze nic nie poczebuje zadnego sterownika maf map czy jak sie to pisze tylko przekaznik i bespiecznik i powino byc 2 litry oszczednosci na 100,

Po pierwsze nie jesteśmy tutaj wróżbitami, może bys napisał jaki masz silnik bo w passacie b6 jest dość szeroka gama silników. Jeżeli koleś z allegro tobie powiedział że nie potrzebujesz to montuj tak jak powiedział, czego oczekujesz tu od nas?? Jeżeli jest to generator w słoiku bez z separacji to życzę powodzenia bez maf, pwm i wyłącznika. Jak dobrze zainstalujesz to możesz mieć nawet więcej oszczędności, wszystko zależy czy zrobisz to poprawnie.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 06 paź 2013, 22:16 
Potwierdzam jacolo tak jak piszesz jeśli ktoś wykona to solidnie i dopracuje oraz dostroi do swojego silnika to tylko będzie ciągle zyskiwał. To że ktoś na Allegro powiedział że bez PWM będzie 2L na sto kilometrów oszczędności w niektórych wypadkach sprawdzi się a w niektórych nie. Ze względu na różny poziom wiedzy użytkownika, różnej pojemności silnika i różnego paliwa. Wszystko jest kwestią wiedzy użytkownika o swoim samochodzie i generatorze.

Tutaj poniżej w filmie np. Mamy użytkownika który wykonał wszystko bardzo szybko i szybko ma oszczędności, Ale ! Już czeka go wymiana załącznika który się sklei i co najmniej jeszcze jedna poprawka. Więc nie wszystko od razu zawsze wychodzi.

http://www.youtube.com/watch?v=lXLmhAz81Lk




phpBB [video]



Na górę
   
 
 
Post: 15 paź 2013, 21:14 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Tak wygląda wytwarzanie hho przy 10A

phpBB [video]

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 21 paź 2013, 9:08 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 21 paź 2013, 9:01
Posty: 2
Witam
Mam pytanko , jaki polecicie PWM żeby sie nie naciąć i żeby miał przynajmniej 10 khr
pozdrawiam



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 21 paź 2013, 10:23 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
marek560 pisze:
Witam
Mam pytanko , jaki polecicie PWM żeby sie nie naciąć i żeby miał przynajmniej 10 khr
pozdrawiam

Przeglądnij temat było już o tym.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 13 lis 2013, 3:26 
Znalazłem bardzo ładne rozwiązanie generatora typu mokra cela. Elementy z których się składa są do dostania w Polsce, jednak są one dość drogie. Więc polecam tym którzy już potrafią posługiwać się hho bo nie zmarnują sobie po prostu wydatku. Natomiast początkującym zalecam generator kubełkowy dlatego że jak widać na filmie pomimo że sam generator jest wykonany wspaniale dzięki gotowym i już przystosowanym nie jako podzespołom, to sam budowniczy zainstalował zbyt wątłe zaciski elektryczne które się szybko stopią (sam kiedyś dawno tego doświadczyłem) Napisał na uwagach filmu że podał 12V i tylko 5A i jak dalej twierdzi generator produkuje mu około litra, ale jak widzimy gołym okiem, wcale tak nie jest bo być nie może. Występuje tu oczywiście problem z zasileniem potężnych elektrod, które ledwo co produkują gaz po mimo że na pewno dodał odpowiednią ilość KOH to jego zasilacz czy prostownik wyraźnie nie da rady zasilić tak potężnych elektrod. Jak widać na filmie hho się nie zapala na mikropalniku. Dlatego zawsze zaczynaj od już dopracowanego generatora kubełkowego ze strony w ramce poniżej. Jeśli by zamontował ten generator w samochodzie z tyloma elektrodami to jak nic stanął by w polu z wyładowanym kompletnie akumulatorem. Ma on wyraźnie problem ze znajomością podstaw elektrotechniki, zrozumieniem zależności powierzchni elektrod do poboru prądu i w związku z tym samą wydajnością, ale sam generator z bublerem jest całkiem do przyjęcia, pięknie wykonany. Natomiast co do zasilenia takiego monstrum to pewnie dałoby radę duży TIR, czołg, albo najlepiej lokomotywa. :D

http://youtu.be/b8E4x9LHYAI
phpBB [video]



Na górę
   
 
 
Post: 15 lis 2013, 15:32 
Offline
Fellow Craft * 2nd Degree
Fellow Craft * 2nd Degree

Rejestracja: 01 sie 2013, 10:06
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
witam wszystich jak sądzicie co może być przyczyną małej produkcji hho przez generator na wzór adamskiego jego wierna kopia po teście butelkowym jakieś 0,5l na 2 minuty oczywiście kilka prub prąd 12v 15A ,koh 3 płaskie łyżeczki na 1 l wody , w generatorze buzuje nieźle ale produkcja mała



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 15 lis 2013, 22:39 
Jak sam napisałeś w generatorze "Buzuje nieźle" a produkcja mała. Rozwiązanie jest prawdopodobnie takie że nie ma wystraczająco szczelnej drogi do słoiczka testowego z płynem do mycia naczyń tworzącym pianę. Dlatego znaczna część gazu ucieka zanim dotrze i nie ma wystarczającej siły "wyporu" bąbelków gazu. na filmie poniżej nie widać jak mocno jest zaklejony czarny wlot powietrza i jak szczelnie jest obklejona pokrywa generatora w miejscu łączenia z resztą obudowy, ale w drugim filmie pokazane jest jak szczelnie są obklejone pokrywy generatorów i każde łącze zawierające trójnik łączący wężyki poszczególnych generatorów. Wodór jest niezwykle przenikliwym gazem i jeśli nie uszczelnimy starannie jego drogi do punktu docelowego po prostu znaczna jego część ucieknie. Do testów użyj jednak małego słoiczka, który wytrzyma ciśnienie ponieważ oryginalny, duży przecież generator ze względu na swoją powierzchnię, który pracuje w oparciu o rotację powietrza nie jest przystosowany do wytrzymywania ciśnienia w związku z tym zwyczajnie może pęknąć co jest dokładnie wyjaśnione na stronie generatora w dziale HHO i BHP. Aby nabrać doświadczenia, obejrzyj ze szczegółami wszystkie filmy ze strony - http://aleegrospecial.pl.tl/OPINIE-PRAKTYKA.htm


Pierwszy film
http://youtu.be/9klo3g6ySD0

Mały słoiczek - stary Film pokazujący podstawy.
http://aleegrospecial.pl.tl/HISTORIA-HHO-PL.htm

Jeszcze mniejszy (w dalszej części filmu) - bezpieczniejszy i łatwiejszy do wykonania. Widać tam jak bardzo jest uszczelniony i jak mocno babelkuje z niego gaz.
http://youtu.be/-oRakYYoY8c

Drugi film
http://aleegrospecial.pl.tl/DARMOWE-PALIWO.htm



Na górę
   
 
 
Post: 16 lis 2013, 21:21 
Samochód 100% ELEKTRYK!

http://davidicke.pl/forum/samochod-100-elektryk-t12759.html



Na górę
   
 
 
Post: 16 lis 2013, 22:37 



Na górę
   
 
 
Post: 17 gru 2013, 15:33 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 21 paź 2013, 9:01
Posty: 2
Witam
Mam takie pytanko czy ktoś na tym forum próbował odpalić 2 litrową benzynę i żeby chodziła tylko na hho i ile mnie jwięcej gazu by taki silnik potrzebował na min.
Oczywiście chodzi mi oto że by silnik pracował na jakieś 1500 obr na min i nie jest to do jazdy tylko do agregatu .
Ewentualnie może ciut mniejszy silnik ale żeby przy 1500 obr. uzyskiwał około 25 kw.
Był bym wdzięczny za informacje a przy okazji przyśpieszyło by to prace nad projektem



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 18 gru 2013, 8:42 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Przeglądnij temat było o tym.

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 19 gru 2013, 23:20 



Na górę
   
 
 
Post: 21 gru 2013, 17:50 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 23 lis 2013, 20:41
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Witam znalazłem też kilka informacji w necie które wam się mogą przydać.

Cytuj:
Urządzenie stworzone przez zespół naukowców Michaela Kenney'a zbudowane jest z krzemowych elektrod pokrytych 2-nanometrową warstwą niklu, umieszczonych w roztworze wody i boranu potasu. Po skierowaniu na elektrody światła słonecznego, woda jest rozbijana na tlen i wodór. Tlen zostaje uwolniony do atmosfery, a wodór jest wykorzystywany w napędzie samochodu do generowania elektryczności.

W nowym urządzeniu wykorzystywane są powszechnie stosowane w przemyśle rozwiązania, a ponadto jest ono odporne na korozję, która do tej pory była głównym problemem przy rozbijaniu wody. Elektrody są odpowiednio chronione przez atomy niklu, które są również katalizatorem reakcji.



Obrazek

phpBB [video]



http://nt.interia.pl/technauka/news-naukowcy-rozszczepili-wode-przy-uzyciu-swiatla,nId,1059429

http://www.gizmag.com/nickel-coated-silicon-pec-hydrogen-stanford/29810/



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 23 gru 2013, 13:27 



Na górę
   
 
 
Post: 27 sty 2014, 18:51 
Tak sobie czytałem aż przeczytałem całe forum i dotarłem tutaj. Faktycznie wielka wiedza i doświadczenie płynie z tych wypowiedzi i postów. Oczywiście ukłony dla pierwszego wieszcza hho pana Adamskiego. Doskonała robota zwłaszcza że czasy gdy zabraknie paliw które znamy zbliżają się i to szybko, bo jeśli Rosja tworzy kontyngent Antarktyczny i zajmuje ziemie na Antarktydzie zasobne w ropę i gaz to znaczy że sprawy mogą przybrać w niedalekiej przyszłości niezbyt ciekawy obrót. To są przecież strategiczne zasoby, kto zna się trochę na strategii. Natomiast co do wniosków końcowych pana Adamskiego odnośnie faktycznie bardzo nie godnego postępowania edi vandala nie należy się przejmować ze wykasował on filmy ujawniające jego ewidentne również moim zdaniem oszustwo. Ponieważ on sam tak jak słusznie zauważył pan Adamski poległ już dawno od własnej broni nie jako sam się przyznając do popełnienia oszustwa na własnym swoim filmie, gdzie widać jak na dłoni że próbuje zapalić ponoć pianę wodorową i faktycznie klika tym zapalaczem chyba z pięć razy a tu nic ! Wodór nie wybucha. To jest wręcz śmieszne i żenujące zarazem. No ale cóż taki sobie napisał los jego sprawa. A panu życzę samych sukcesów w nowym roku 2014



Na górę
   
 
 
Post: 27 sty 2014, 21:59 



Na górę
   
 
 
Post: 28 sty 2014, 11:45 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 20 wrz 2013, 16:31
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Pojechał Pan Jerzy z tymi życzeniami, ale nie mogę się z niektórymi wnioskami zgodzić:

Cytuj:
Biedaczysko "zapomniał" lub nie doczytał, jednak że w wyniku spalania wodoru pozostaje tlen !


W wyniku spalania wodoru powstaje para wodna (H2O). Tlen jest w tej reakcji utleniaczem.

Cytuj:
W związku z powyższym sonda lambda i tak nie przepuści takich ilości i nakaże komputerowi wtrysnąć więcej paliwa.


Myślę że chodziło Panu bardziej o niecałkowite spalenie wodoru w tlenie, stad niespalony tlen pojawiłby się w spalinach i zostałby wychwycony przez sondę lambda.

[quote] który jego zdaniem nie jest hho tylko hh2 czyli jak on sam stwierdził jest to wodór atomowy. Znawcy wiedzą że to nie możliwe w warunkach w jakich mamy swoje warsztaty samochodowe czyli czysta fantazja na obecnym poziomie technicznym tego społeczeństwa ...
Stąd Nowa nazwa strony ED EAgenerator (Nawet EA skopiował z jakieś gry). Kompletny brak wyobraźni i wiedzy przede wszystkim. Po mimo tego "geniusz" montuje dalej rolnikom do traktorów prawie "reaktory zimnej fuzji" Bo z tego co mówi i pokazuje to prawie H1 Jeśli ktoś wie o co chodzi :D
Pozyskiwanie wodoru atomowego H1 w bardzo skomplikowanym reaktorze wyjaśniono jest we wcześniejszych postach na tym forum generator-hho-wodor-z-wody-dodany-do-paliwa-t1487.html
natomiast coś takiego jak HH2 nie istnieje, natomiast istnieje właśnie wodór H2, tak jak piszemy znak wody H2O - czyli dwa atomy wodoru i jeden tlenu ! ...
Pierwszą rozpoznawalną cechą oponenta i przeciwnika technologii hho jest windowanie poziomu rozmowy o hho na wyżyny akademickie często niezrozumiałe dla przeciętnego zjadacza chleba, podczas gdy zjawisko elektrolizy wody jest procesem prostym i nieskomplikowanym. Nie wymaga więc dysput na poziomie akademickim. Zapewnia to jednak oponentom poczucie że czytający posty przepełnione naukowym "bełkotem" ...[quote]

Raz się Pan powołuje na naukowców akademickich, później Pan ich wyśmiewa, jak piszą własnym akademickim językiem nauczonym przez tyle lat. Fakt może niezrozumiałym przez wszystkich, ale ja też muszę często kilka razy przeczytać tekst wypocin z forum naszej "douczonej" młodzieży nieznającej poprawnego ojczystego języka. Po prostu starajmy się ich zrozumieć, a nie atakować. Prawda zawsze zwycięży czego Panu i wszystkim chcącym zmian Życzę.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 28 sty 2014, 12:31 
Jak sam pan stwierdził cuda71, Pozostają po spaleniu wodoru śladowe ilości pary i właśnie tlen o czym można poczytać w fachowych "przewodnikach" i co idealnie widać na filmach w tych linkach poniżej. Nie ma żadnego widocznego obłoczku pary czy jakiegokolwiek dymku. Jest krótki błyskawiczny rozbłysk eksplozji i to wszystko ponieważ tlen jest gazem bezbarwnym.

http://www.youtube.com/watch?v=iPApdhVHA4k

http://www.youtube.com/watch?v=ylwjASZxm8U

http://www.youtube.com/watch?v=jjpjeJxA18g

http://www.youtube.com/watch?v=EiMlQ_fc8vc

http://www.dailymotion.com/video/xy0is6 ... liwem_auto

Co do dysput akademickich faktycznie jest tak że są ludzie światli i na poziomie którzy poruszają się na platformie akademickiej tylko i wyłącznie. Różnica jednak między nimi jest taka że jedni wykorzystują swój poziom w sposób uczciwy i zgodny z prawdą a inni tylko po to aby kogoś okłamać, zagmatwać temat, namieszać i wprowadzić w błąd. Dlatego napisałem te słowa w powyższych postach aby uwrażliwić zainteresowanych i uświadomić im że takie praktyki mają często miejsce i na pewno się pan ze mną zgodzi. Co do moich życzeń jak celnie pan zauważył, były one adekwatne do wszelkich niecnych posunięć wobec "Adamskiego" i jego uniwersalnych generatorów hho, znanego, zaciekłego przeciwnika technologii. Zdesperowany swoimi oczywistymi niepowodzeniami napisał "Adamskiemu" w mailu że naśle na niego CBA. No cóż panowie z CBA też się nieźle uśmieją bo jak można nasłać tak poważną instytucję na wirtualną postać jaką jest "Adamski" To kreskówka Huckleberry ("Hakelbery") w którą można walić młotkiem, zgniatać wyginać, rozciągać, rzucać o ziemię i o ścianę i nic ! No więc kogo mieli by aresztować ? Psa Hakelberego ? Więc próżny jego trud, niech porzuci wszelką nadzieję we wszelkich próbach wymazania z pamięci technologii hho w tym społeczeństwie. Zwłaszcza że "Adamskich" może być więcej. Jest dużo za późno aby te złe siły mogły jeszcze coś zrobić. Zbyt dużo ludzi wie co to jest hho i czym jest hho. A coraz więcej wie jak budować generatory samemu.
phpBB [video]



Na górę
   
 
 
Post: 15 lip 2014, 23:15 
Offline
Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:59
Posty: 1070
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Ponieważ temat umarł, trochę go odświeżę najnowszym testem drugiego typu mojej konstrukcji generatora, który działa w drugim aucie. Dystans jaki przejechałem w teście to 540 km z czego 160 w mieście i to w większości na zimnym i krótkich dystansach, resztę kilometrów zrobiłem z Poznania na Ślężę, trochę pokręciłem się po Wrocławiu i z powrotem. Zatankowałem 27 litrów co daje około 5l/100km, mierzone było metodą po korek. cały ten dystans 540 km przejechałem na połowie baku wg wskaźnika a pojemność baku to 52,7l. Wcześniej jeździłem bez hho spalanie było: miasto 8-9, trasa 7-8, teraz w mieszanej wyszło 5 więc myślę że wynik jest całkiem niezły zwłaszcza że nie jeżdżę jak niedzielny kierowca. W aucie 4 osoby i bagaż. Nikogo nie zamierzam tutaj przekonywać czy to działa czy nie, nie sprzedaje generatorów więc nie robię tutaj reklamy, robię to na własne potrzeby.

Poniżej filmik jak wygląda instalacja i ile wydobywa się hho przy 10A:
phpBB [video]

_________________
Obrazek



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 18 lip 2014, 14:10 
Zawsze bardzo mnie interesują wynalazki szczególnie te związane z czysta energią .
Wiele moich projektów jak również też opisywanych w sieci jako pewne po zbudowaniu nie działało i dlatego z nadzieją czekam ze ten generator okaże się skutecznie działającym, to znaczy ze działa i daje energie.
Bardzo proszę napiszcie w końcu coś na jego temat , czy działa , jak się sprawuje itd.
Samemu też mi się udało coś tam skonstruować i działa ale w nieco innej technologii.
Temat tutaj poruszany jest bardzo ciekawy i dlatego ciekawy jestem wyniku Waszych testów z generatorem.



Na górę
   
 
 
Post: 03 wrz 2014, 12:03 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 01 sie 2014, 10:09
Posty: 1
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo
Witam serdecznie.
Zajmuję się tematem od miesiąca, podłączam generator i chcę podrzucić jeden pomysł odnośnie silnika 1,9 tdi.
Może podłączyć wejście HHO przed turbiną, na wężach wejścia lub wyjścia generatora zamontować ręczną regulację przepływu (np. do LPG tzw. Register) i przy pomocy komputera wyregulować przepływ gazu do silnika mierząc masę powietrza obliczana przez MAF?
Pozdrawiam

c.d.
Od tego momentu komputer widząc mniej powietrza przez MAF podawał będzie do silnika mniej paliwa.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 24 mar 2015, 21:30 
Offline
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Rejestracja: 22 lip 2014, 21:56
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Nibiru9 chciałem się spytać o twoje opnie na temat HHO. Na początku wątku miałeś montować generatorek do matiza i dalej do innych aut. Prześledziłem cały wątek i nie znalazłem Twojej odpowiedzi o spalaniu na HHO względem spalania bez generatora.. Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź..



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 lis 2015, 16:54 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 26 lis 2015, 16:29
Posty: 1
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Witam Wszystkich. Zanim zacznę jedno pytanie, czy od marca tego roku nikt się nie interesuje tym tematem?
Pozdrawiam



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 30 lis 2015, 1:08 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 lis 2015, 0:16
Posty: 1
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: lubelskie
Witam . Od dość długiego czasu interesuję się tą technologią .
Miałem to w Fordzie Eskorcie 1,6 B+LPG , działało . Nie mogę podać wyników spalania , bo skończył się dość szybko fordzik - zeżarła go rdza i poszedł na złom . Jeździło się fajnie . Ale nie o tym .

Pracowałem przez chwilę w Belgii na terenie dużego zakłady chemicznego i tam zobaczyłem :
Ekologiczną elektrownię , dofinansowaną z Unii , moc 0,5 MGW . Zasilała całą fabryczkę .
Z zewnątrz duży komin , tzw świeczka ( cały czas palił się tam ogień jak w starym piecyku do wody ) .
Musiał być tam zawór ciśnieniowy bo czasami następowało spalenie sporej ilości gazu , tak jak w palniku , trwało to chwilę i gasło ( świeczka zostawała ) .
Budyneczek , porównując do mieszkalnego taki 3 piętra wysokości i długi na 2 klatki , taki nasz osiedlowy .
W środku ( widziałem tylko przez okna , wejść nie mogłem ) baterie cel do elektrolizy - kilkanaście nad sobą , kilkadziesiąt na długości , cała ściana . Mnóstwo rurek doprowadzających to do silnika napędzającego generator .
Widziałem podobne spalinowe na innej fabryce .
Wniosek z tego taki - to działa , można stosować przemysłowo , można dostać DOFINANSOWANIE na ekologiczną energię .
Szkoda , że nie u nas . :zły: :bangheadwall:

Teraz jestem na etapie ponownego budowania całości i chcę to zamontować do Scenica II .
Dam znać jak wyszło .



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 27 gru 2015, 15:14 
Offline
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 27 gru 2015, 15:08
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Witam . Odnośnie tematu chciałbym się zapytać czy zestaw jakikolwiek gotowy z allegro potrafił by dać korzyści w Mercedesie w210 2.2 diesel bez turbiny . Domyślam się , że najlepiej samemu zbudować go . Silnik sam w sobie jest i tak chyba jednym z top 3 diesli ponieważ ma niesamowitą żywotność . Najechane mam ponad milion kilometrów a on nie bierze oleju a i jeżdząc z głową spalanie 5.5 litra na 100 km nie jest niczym szczególnym (cykl mieszany ) . Z przyjemnością przeczytam opinie kogoś z doświadczeniem w tej dziedzinie czy to jest opłacalne w przypadku tego pojazdu .



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1361 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Następna

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group