Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 06 cze 2020, 6:58

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Entered Apprentice * 1st Degree

Witam wszystkich serdecznie jeszcze raz, jestem tutaj nowy (zarejestrowałem się dopiero dzisiaj, ale wcześniej odwiedzałem regularnie stronkę) i mam nadzieję, że odpowiecie na kilka dręczących mnie pytań. Chodzi o tzw darmową energię (wzór Taurus'a itd) o której dowiedziałem się z filmu THRIVE - Wzrost.

1. Czy są jakieś plany / projekty i dowody na to, że ta technologia naprawdę działa? Czy ktoś z was ją stosuję?
2. Czy jest możliwość stworzenia jakiegoś systemu darmowej energii, tak abym mógł wytwarzać "swój własny" prąd i ogrzewać mieszkanie w bloku? Nie jestem specjalistą, i nie znam się za bardzo więc wybaczcie, ale chodzi mi po prostu o zastąpienie zwykłego kaloryfera w którym płynie woda która ogrzewa moje mieszkanie na jakiś inny sposób. Czy jest to w ogóle możliwe? Jeżeli tak to prosiłbym o jakieś plany etc. Oczywiście jak już napisałem nie znam się kompletnie na tym, ale jak każdy trzeźwo myślący człowiek wolałbym udać się z tymi planami / schematami budowy do jakiegoś specjalisty, kupić materiały i zlecić zrobienie takiego systemu, niż płacić dystrybutorowi prądu i rządowi (który nas okrada i możliwe, że zataja właśnie istnienie takich sposobów otrzymywania czystej i darmowej energii, innymi słowy działa na szkodę ludzkości) za prąd i ocieplenie. Chyba każdy mnie rozumie w tym miejscu, bo wszyscy jesteśmy polakami i każdy z nas boryka się z tymi samymi problemami co miesiąc. ;) Pozdrawiam

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+