Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 25 sie 2019, 13:12

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree

Witam, ja mam 20 lat mieszkam w jakimś miasteczku 20 tyś ludzi, tutaj jeszcze można jako tako z kimś porozmawiać choć zdarzają się oczywiście przypadki pustych totalnie ludzi zapatrzonych w polsat i dlaczego ja.
Ale to co się dzieje w większych miastach to dla mnie tragedia mieszkam 40km od Szczecina i tutaj studiuję jestem tu 5 dni w tyg.
w liceum mówię no są Ci ludzie puści trudno jakoś przetrwam to i miałem nadzieję że na studiach będą normalni ale niestety zawiodłem się, siedzę na zajęciach a za mną jakieś tępe dziewczę odzywa się do swojego kolegi i mówi że już 6 godzin nie uprawiała seksu (powiedziała: nie ruchałam się) z chłopakiem i tak jej się chce... zapewne wiecie jaka była moja reakcja
Obrazek
Takich przykładów jest od groma, szmacenie się uprawianie seksu z byle kim (jestem na pierwszym roku może te odpady odpadną w następnych latach?) w liceum też miałem taką nadzieję, nie będę w to wierzył, mam to gdzieś na szczęście mam całkiem normalnych znajomych i wspaniałą dziewczynę.
Tępi ludzie otępiani przez telewizje MTV muzyczke lady gagi i inne wytwórstwa telefoniki iphony ciuszki kasa od rodziców duże sklepy nie wiadomo co jeszcze, brak słów, trzeba jakoś dalej żyć.

Co wy powiecie o ludziach żyjących "dziś"? wiem że młode pokolenie jest najbardziej zepsute : /
Trzymajcie się ciepło Mruga

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 20 maja 2013, 23:11 
VIP Member
Awatar

Secret Master * 4th Degree