Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 18 sty 2020, 12:31

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Dzień Dobry,
Jestem studentką socjologii i prowadzę badania na temat współczesnej medycyny oraz zaufania wobec służby zdrowia. Byłabym bardzo wdzięczna za wypełnienie krótkiej ankiety, zależy mi przede wszystkim na osobach zainteresowanych medycyną alternatywną.
Oto link: http://www.interankiety.pl/interankieta ... cd0874cd70

Z góry dziękuję wszystkim ;)

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 04 lis 2014, 15:01 
VIP Member
Awatar

Globalny moderator
Globalny moderator
Awatar użytkownika

Laurencja pisze:
Jestem studentką socjologii i prowadzę badania na temat współczesnej medycyny oraz zaufania wobec służby zdrowia.

A możesz to czymś poprzeć ?

Widzisz, nie wiem czy ktokolwiek będzie skłonny wypełnić ci taką ankietę. Bo mało kto tutaj lubi być źródłem do pozyskiwania danych, zarówno personalnie jak i grupowo. Osobiście mam alergię do wszystkich rodzaju ankiet, sondaży, gromadzenia preferencji i danych osobowych, nawet jeśli taka ankieta jest anonimowa.
Wszystkiego tego typu akcje mające na celu profilowanie grupy osób są bardzo podejrzane.

Jeśli w jakiś sposób będziesz w stanie uwiarygodnić do czego te dane mają służyć, to na pewno będzie to na PLUS co przełoży się na większe zainteresowanie i zaufanie do twojej osoby i tego co robisz. :tak:

Nowy użytkownik
Nowy użytkownik