Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 30 mar 2017, 5:57

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 07 wrz 2010, 12:47 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: 08 kwie 2009, 11:34
Posty: 3182
aneks do regulaminu.

Zezwalamy na umieszczanie informacji w postach w języku angielskim. Pod warunkiem umieszczenia krótkiego streszczenia o czym on jest, no i o podanie źródła.
Dotyczy to też filmów.


Tytuły umieszczamy po polsku z dopiskiem [ENG]

Coraz częściej się zdarza ze giną wartościowe informacje które warto skopiować zanim je ktoś przetłumaczy.
Cenzura jest coraz większa i warto robić kopie.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 07 wrz 2010, 12:47 
Offline
VIP Member
Awatar

Rejestracja: 17 kwie 2009, 22:37
Posty: 10000
Lokalizacja: PL



Na górę
   
 
 
Post: 15 lut 2011, 11:10 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: 08 kwie 2009, 11:34
Posty: 3182
ANEKS DO REGULAMINU

1. Zakaz "użyczania konta" umieszczania postów od osób usuniętych z forum lub takich które odeszły na własne życzenie. Grozi to banem na dwa tygodnie lub usunięciem konta.

2. Nie wolno nadużywać opcji [quote] w sposób zmniejszający czytelność postów, czyli kopiowanie go w całości pod poprzednim postem i napisanie tylko jednego zdania.

3. Zakaz używania w podpisie wielkich grafik, długich ponad miarę elaboratów w postaci podpisów, krzykliwych animacji i linków reklamowych do stron bez zezwolenia administracji.

4. Konta "zdublowane" będą usuwane bez ostrzeżenia.

5. Używajcie wyszukiwarki przed wrzuceniem tematów które mogły już być wcześniej wrzucone.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 lut 2014, 22:49 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: 08 kwie 2009, 11:34
Posty: 3182
Aneks do regulaminu punkt 11 Regulaminu - dotyczący reklam

Zabrania się reklamowania stron prowadzących działalność komercyjną i handlową.

Zabrania się reklamowania wszelkich spotkań, warsztatów i konferencji mających cele zarobkowe.

Wyjątek stanowią ogłoszenia zawarte w dziale " Spotkania, wykłady, akcje - inicjatywy społeczne"
które są organizowane i umieszczane przez naszych forumowiczów i dotyczą tylko i wyłącznie naszej tematyki. Ten dział jest od tej pory tj 25 luty 2014 przeznaczony tylko i wyłącznie do informowaniu o spotkaniach (nie zarobkowych) oraz tzw Inicjatywach społecznych czyli petycjach czy apelach.

Przez pojęcie "nasz forumowicz" rozumiem osoby będące aktywnymi uczestnikami forum mające dorobek przynajmniej 100 postów i zaangażowane w działalność społeczną.

Wszelkie inne ogłoszenia płatnych warsztatów czy spotkań umieszczane przez forumowiczów o statusie "Nowo zarejestrowany użytkownik" będą traktowane jako reklamy które to będą dopuszczone po uiszczeniu opłaty za reklamę w wysokości 50 zł za każdy wpis reklamowy. W przeciwnym wypadku tacy userzy będą blokowani a ich wpisy usuwane wraz z kontem i całkowitym banem. Dotyczy to wszystkich ogłoszeń o spotkaniach płatnych.

Banery na stronie głównej stron mających charakter komercyjny umieszczam po uregulowaniu opłaty w wysokości 100 zł za duży baner


Wszystkie te warunki nie dotyczą sponsora.


Wychodzę z założenia że jeżeli ktoś już zgarnia kasę często 200-1000 zł od łebka to za reklamę może zapłacić...ja za darmo was reklamował nie będę. To samo dotyczy reklamowania spotkań których sami nie organizujecie, chcecie zareklamować to za opłatą.


kontakt w sprawie reklam na redmuluc@aim.com



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 26 lut 2014, 11:47 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: 08 kwie 2009, 11:34
Posty: 3182
Aneks dotyczący udzielania banów za nękające lub obraźliwie wiadomości prywatne.


http://davidicke.pl/forum/post29644.html#p29644

Zasady postępowania administratorów i moderatorów

dodano punkt nr 6 do akapitu Moderatorzy.

6. Moderatorzy Globalni i Administracja może udzielać bana za nękanie prywatnymi wiadomościami dotyczącymi ich decyzji związanych z wypełnianymi funkcjami a które to wiadomości ich obrażają lub są niestosowne.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC [letni]



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów | Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group