Zaloguj się
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest 10 sie 2020, 23:32

Strefa czasowa UTC [letni]

Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Entered Apprentice * 1st Degree

Od kilku tygodni kraza w Internecie plotki odnosnie mozliwego poteznego ataku typu false flag podczas szczytu NATO 20 maja 2012 roku w Chicago. Atak ten mialby posluzyc jako pretekst do wprowadzenia stanu wojennego/wyjatkowego w USA, mogłby zapoczatkowac upadek ekonomiczny USA, ewentualnie posluzylby jako pretekst do uderzenia na Iran. Oto pokazna kompilacja zebranych przesłanek wskazujacych na taka mozliwosc, pochodząca z jednego z zagranicznych for:

1)Russians coming mid-may(ish) to Colorado and Utah learn to use our weapons to participate on a drill to take place on May 21-24th.

2) Red Cross ordered to prepare shelters in Chicago in case they have to EVACUATE the City of Chicago due possibleunrest during the NATO Summit on May 19 - 21? Evacuate the City of Chicago?? What the hell kind of unrest are they expecting??

3) The MSM actually reported this potential evacuation! CBS! They must know something big is happening, doubt they suddenly got a back-bone.

4) An partial eclipse is due May 20th which NASA is calling the "Ring of Fire Solar Eclipse".

5) There is a celestial alignment that day between the Pleiades, the Sun, and the Earth

6) May 20 is "Jerusalem Day" and there are other biblical references in the thread

7)Harold Camping predicted an earthquake and the rapture for May 21, 2011. Could he have been just a year off?

8)Last year, on May 20, 2011, there was a DRILL for the New Madrid Earthquake scenario.

9)Chicago is preparing for "dirty bombs" - False Flag?

10) The movie 2012: Various references such as the fake Mona Lisa has already happened, there is protest outside a G8 Summit, and someone says they need to get to Wisconsin (where the Red Cross is setting up shelters!)

11) Some say the timeline has sped up for the magnetic pole shift and it may happen a year ahead of schedule: MAY 2012

12)Obama recently secretly bypassed congress and signed Executive Orders seizing US Infrastructure and citizens for military preparedness (NDRP)

13)Obama's appointed his friend, Rham Emanuel as mayor of Chicago...so he'd have someone there he trusted?

14)The G8 Summit, which was going to be in Chicago the same time as the NATO Summit was moved to Camp David.

15) Some say Bilderberger Group is also meeting in Virginia that weekend.

16)Delta jet landing in Chicago is quarantined. (don't know why)

17)These are not on that weekend, but close enough that they could have an affect: June 4th partial lunar eclipse and June 5th is the rare Transit of Venus.

18) Increased sun spot and activity is also worth noting.

19) Nostradamus forecasting a very mighty earthquake on May 20, 2012 (debunked by one, then the debunk was “debunked” by another)

20) Earthquake prediction due to renegade asteroids

21) Crop circle from 2007 referencing May 20, 2012

22) Some claim "Nibiru" due May 20,,,brown dwarf identified just past Neptune (NASA)

23) Solar Eclipse also called the “Serpent Eclipse” Could be related to Mayan Prophecy “Return of the Jaguar Serpent” which indicates an “ominous event”….March 21 to May 20

24) Zero Point

25) THREAD – U.S. Secret Service seizing control from Chicago Police for NATO Summit.

26) Black Hawk Choppers swarming Chicago

27) People living/working in Chicago reporting unusual events. One is: Radioactive containers were discovered and they were told to leave immediately and release the people involved.

28) Harold Camping predicted end of the world May 21, 2011 – was her off a year? Not counting “year one” correctly?

29 Southpark Episode: Season 11 Episode 4

30) Something perhaps being “covered up” in Yosemite…bags of sulphur mysteriously fall of truck. No witnesses though. To cover smell of sulphur in area?

31) Clash of the Titans (movie) The KRAKEN is released during the eclipse.

32) Movie “Cloverleaf” May 22nd and the “Destroyer” coming?

33) 4 videos from Youtube posted with people from over a year ago predicting something for Chicago and/or May 20.

34) Series “Jericho”: Chicago nuked.

35) Larry Silverstein just bought Willis Tower (Sears Tower). Larry also bought the Twin Towers a short time before 9/11. Willis is laden with asbestos – like the Twin Towers. He is having them repainted which will account for workers in the bulding (doing what?)

36) Slides from slide show “Blackjack” – the stage is set for this exact scenario. Also in the game blackjack – 22 wins, 23 busts. Is this why they called it “Blackjack”?

37) Trumpet sounds now being heard in Chicago

38) Atomic Pigs in Chicago.

39) Archbishop of Chicago is also the treasurer for the Vatican for North, Central and South America. The Vatican also owns Con-Edison, Chicago’s power company. If the power company turns off power the Atomic Pigs kick in for power.

40) “Mega-quake Prediction May 20th”

41) Stan Deyo of Millenium Ark says sources in the Pentagon are expecting the return of Sumerian Gods.

42) Movie: Transformers: The Dark of the Moon – many pieces there. One is that the City of Chicago is taken over.

43) Dreams, dreams, dreams of near doom.

44) MAYan 20(12) Play on words??? “an” = Latin for year

45) Post from AC 3131727 a LOT of information. Includes link to Sovereigntyreport.org.

46) Rahm Emanuel, Mayor of Chicago, former Obama Chief of Staff:
a. His father Benjamin was a terrorist, bombed British troops.
b. Benjamin was on Wikipedia, but it was removed when Rahm became Chief of Staff.
c. Rahm is said to be a Mossad agent, has been investigated as such by FBI. File code-name was “Mega-File”.
I believe this is all on sovereigntyreport.org

47) AON Center in Chicago – third tallest in Chicago – has been having evacuation drills from Chicago’s Office of Emergency Mgt since 2010 (more so than the usual drills)

48) AC 15335140 – post on information on Eclipse in astrology. “Marks Point of No Return” Good info here.

49) AC 15244378 – post on Kukulkan Pyramid in Chichen Itza – May 20th Day of Shadows. Good info here as well.

50) Joe Brandt’s 1937 dream: Big One in CA in Early Spring. Starts at 10 mins to 4pm, ends at 4:29pm

51) THREAD – “Leaked US Army document Outlines plans for re-education camps in America”

52) Various stuff from Adromeda Council and Galactic Federation posted

53) BLUE WAVE OF ENERGY on May 20th (this is one of a few posts)

54) VIDEO “Coming Solar Eclipse/Blood Moon/Transit of Venus” alignment with Galactic Center is on May 20th NOT Dec 21st.

55) Monster Sun Spot AR 1476 – Will remain active and earth-facing through to May 20th.

56) Many more shelters being planned around Chicago, including Benedictine University in DuPage County which can hold 1000.

57) Asteroids!! A couple of them . One is 4183 CUNO which should come near earth on….May 20th.

58) VIDEO: “2012 Secret Revealed in Bio-Terror Bible: Mass Pandemic” by 12/21 in Us. Authors are looking at Chicago as the place it will originate with an attack.

59) While researching a theory about ancient portals around Chicago, a poster found “FERMILAB” just outside Chicago. It is a particle accelerator like CERN. It was shut down for “upgrades” May 1st.

60) Link to lisdagawlas.wordpress.com Lisa sees in energy reading: “A Solar Scalpel” during the May 20 eclipse releasing massive amounts of energy (BLUE AND VIOLET ENERGY) Talks of Black holes and portals opening on that date.

61) “Great Lakes a Vortex” Article on Spirithealonlin.com

62) Movie: Source Code A train is bombed in a terror attack in Chicago

63) May 20th “Reboot of the Grid” by Cobra. Beam of light (BLUE???) from Galactic Central Sun to Mt. Shasta.. Wreaks havoc.

64) Saeed David Farman – “Watch San Francisco, DC and Fukushima for waves of energy” (I think he is a Remote Viewer) He gives coordinates.

65) THREAD: Secret Rogue Planet Behind Neptune

66) VIDEO: IlluminatiMATRIX – The Rock – Dome of the Rock”

67) Posted by Amy A : Abomination of Desolation, she sees this has possibly occurring May 20.

68) THREAD: Stonehenge looking structure discovered in Lake Michigan” Video inside suggests portals in the lake? (Maybe for those blue energy beams?)

69) Transit of Venus. Tons about that.

70) Reports that Russians are already here. Plus - THREAD: US calls for Russian Airborne Troops to take and hold Denver Airport in Joint Military Exercise.

71) THREAD: “Biblical Tsunami Warning for May 20, 2012?”

72) From Crystalinks.com – THREAD: Blue Star Kachina: Does it Dance in the Plaza on May 20, 2012?”

UDOSTĘPNIJ:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

: 20 maja 2012, 2:00 
VIP Member
Awatar

Gaiuss pisze:
Praktycznie co miesiąc jest jakiś wymyślony false flag, obejrzyjcie się na siebie.

Jesteście żądni krwi, w każdym momencie.

Też się ostatnio zastanawiałem, że tak jest co miesiąc i doszedlem do wniosku, że to może być dobre zjawisko. Wszyscy po takich kilku wymyślonych false flagach demotywują się tym tematem i zaczynają się skupiać na czymś innym. Może o to chodzi, żeby już ludzie nie pisali takich "bzdur" i wtedy faktycznie dojdzie do zamachu gdzie się nikt nie spodziewa.
Jeśli ciągle mówimy o zamachach na EURO2012 o false flag związanego z IRANEM, Mistrzostwach Olimpijskich itp. to służby które organizują takie zamachy mają problem z realizacją i być może nigdy nie dojdzie do tego bo już głośno o tym w internecie. Oczywiście wszyscy spiskowcy zostaną wyśmiani nawet w swoim gronie.

Knight of the East or Sword * 15th Degree
Knight of the East or Sword * 15th Degree
Awatar użytkownika

http://grecjawogniu.info/?p=8861

Cytuj:
USA: Trzech anarchistów aresztowanych i oskarżonych o ‘terroryzm’
Dodane przez admin - nie maj 20, 1:48 pm

Zatrzymani przygotowywali koktajle Mołotowa, którymi – podczas demonstracji przeciw szczytowi NATO w Chicago – chcieli obrzucić kwaterę główną sztabu wyborczego prezydenta Obamy, dom burmistrza Chicago Rahma Emanuela i inne cele – podała chicagowska prokuratura.

Oskarżono również czwartego mężczyznę, ale nie jest jasne, czy sprawa ta ma związek z oskarżeniami kierowanymi przeciwko powyższej trójce.

Anarchistów aresztowano w środę w nocy, a w sobotę postawiono im oficjalne zarzuty spisku, materialnego wspierania terroryzmu i posiadania materiałów wybuchowych.

Mężczyźni to 22-letni Brian Church, 27-letni Jared Chase i 24-letni Brendt Betterly. Według prokuratury są „samozwańczymi anarchistami” i członkami czarnego bloku. Dla każdego wyznaczono kaucję o wysokości 1,5 mln dolarów.

Czwarty mężczyzna, Sebastian Senakiewicz, 24 (prawdopodobnie polak) został aresztowany w mieszkaniu na ulicy Odell w Chicago. Oskarżono go o „zbrojny spisek”, w którym uczestniczyły dwie inne osoby – według policji mieli przygotowywać się do użycia materiałów wybuchowych, w tym koktajli Mołotowa, podczas szczytu NATO.

Osoby, którym postawiono zarzuty nie są pokojowymi manifestantami. To są terroryści na terytorium USA – powiedziała dziennikarzom prokurator Anita Alvarez.

- Grecja, Niemcy, Indonezja, USA, Włochy, Chile. Nie ważne, czy planowałeś wysadzić bank, czy rzucić kamieniem w policjanta. Jesteś oskarżony o terroryzm, ponieważ wystąpiłeś przeciwko reżimowi. Witamy w czasach zarzutów o konspirację.

http://www.1917.net.pl/?q=node/9923

Cytuj:
Chicago: stan wyjątkowy?
seis, ndz., 20/05/2012 - 13:44
4highres_00000403224650.jpg

Blokady na drogach, wszystkie śmigłowce w pogotowiu, tysiące policjantów na ulicach taki jest aktualny obraz Chicago przed rozpoczęciem szczytu NATO w którym udział wezmą przedstawiciele blisko 60 krajów świata (burżuazyjną Polskę reprezentuje prezydent - Bronisław Komorowski).

Na zabezpieczenie "imprezy" strona amerykańska wydała miliony dolarów, ewentualne zagrożenia analizuje nie tylko policja ale i FBI, CIA oraz inne jankeskie agencje wywiadowcze.

- Za największe niebezpieczeństwo uważamy zamach terrorystyczny. Czy mamy powody sądzić, że jest planowany - absolutnie nie - mówi agent FBI Rose Rice.

Podczas szczytu obowiązuje całkowity zakaz lotów nad centrum Chicago, w metrze nie wolno mieć toreb ani plecaków, wszędzie widać służby porządkowe - policja jest na każdym rogu. Do miasta ściągnięto dodatkowe siły w związku z demonstracjami które towarzyszą szczytowi NATO. Przyjechało tysiące demonstracji ze wszystkich stron kraju reprezentujący kilkadziesiąt różnych grup i organizacji (wszystko z okazji wizyty "obrońców" pokoju i demokracji?). Jak dotąd wszystko odbyło się bez poważniejszych starć.

Co do Olimpiady:
Obrazek
Screen z raportu Fundacji Rockefellera.

http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/bba493f7-cc97-4da3-add6-3deb007cc719.pdf

(Edgar Allan Poe)

Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech.

http://chomikuj.pl/nhsh2012

Gaiuss pisze:
Praktycznie co miesiąc jest jakiś wymyślony false flag, obejrzyjcie się na siebie.

Jesteście żądni krwi, w każdym momencie.

Jasne, satanistyczni illuminati wywoluja jedna wojne za druga, mordujac przy tym, dla swojej chorej satysfakcji, miliony niewinnych ludzi a ty nazywasz osoby, ktore probuja ostrzegac przed ich kolejnymi mozliwymi atakami, zadnymi krwi? Tak samo nazwiesz Williama Coopera, ktory przed atakiem false flag z 11 wrzesnia 2001, probowal ostrzec innych przed zblizajacym sie zagrozeniem, http://www.youtube.com/watch?v=HlcPihiIzuk co z reszta przyplacil niedlugo pozniej zyciem? Ci ludzie maja w planach sztuczne wywolanie apokalipsy, aby na gruzach zniszczonej cywilizacji zbudowac swoj nowy upragniony system a ty nazywasz ludzi ktorzy staraja sie to ujawnic i obudzic jak najwiecej nieswiadomych zagrozenia istot, zadnymi krwi? Zalosne... i zal mi ciebie czlowieku. Moze stoisz juz po tej drugiej stronie?

Tak czy inaczej temat do zamknięcia bo jakoby nic a nic nie było... :D prawdziwe false flag :tak:

Jak będzie jakiś false flag / inside job np. dot. Iranu to wtedy temat będzie otwarty i może nawet podyskutujemy nad nim. Data przeminęła i na razie zamykam.

Szanowna Administracjo, chcialbym uprzejmie prosic o dodanie mojego posta do watku na temat mozliwego false flag 20.05.2012 w Chicago. False flag na szczescie nie mial miejsca, jednak mimo wszystko sadze, ze nalezy zachowac obecnie wzmozona czujnosc. W zwiazku z czym mam jeszcze ostatnie kilka zdan, ktore chcialby zamiescic jako odpowiedz na posta Gaiuss-a:

Gaiuss, piszesz, ze gdyby chcieli wywolac apokalipse to juz dawno by to zrobili. Nie zgodze sie z toba, ci ludzie uwielbiaja symbolike, astrologie, numerologie, wszystko musi sie odbywac w odpowiednim miejscu i czasie. Oni planuja na dziesiatki a moze i nawet setki lat do przodu i dzialaja z wielkim wyrachowaniem i konsekwencja. Moze miales okazje przestudiowac ten oto ciekawy material dotyczacy planow oraz wykonania 3 wojen o zasiegu swiatowym: http://www.zbawienie.com/plan3wojen.htm Jakims dziwnym trafem odbyte 2 wojny swiatowe idealnie pasuja do tego planu a przygotowania do 3 wojny, ktora sie jeszcze nie rozpoczela, takze swietnie wpisuja sie w ten plan, stworzony 140 lat temu. Oni nie na darmo lansuja w filmach oraz mediach mit konca swiata w 2012, ktory sami stworzyli. To jest programowanie, ktore caly czas oni stosuja na kontrolowanej populacji. Juz wkrotce czeka nas upadek ekonomizny swiata a pozniej niestety prawdopodobnie wojna. Powtorze to jeszcze raz: ich celem jest zniszczenie obecnej cywilizacji aby na jej gruzach wdrozyc nowy system, na ktory pracuja od pokolen. Nie bedzie to totalitarne NWO, ktorych wszystkich sie straszy, bedzie to raczej jakis rodzaj utopijnego systemu dla tych ktorzy przetrwaja, ktory powstanie po okresie nadchodzacego ucisku i zaglady. Wiele wskazuje na to, ze ci ludzie wlasnie zabieraja sie za realizacje biblijnej apokalipsy i niestety zapowiada sie bardzo ciezki okres, ktorego nie kazdemu uda sie przezyc. W tych probach ostrzegania innych nie chodzi o to zeby elity zmienily swoje plany, na to nie ma co liczyc. Nic bez ich zgody sie nie odbedzie a kazda rewolucja, jesli bedzie miala miejsce, bedzie przez nich kontrolowana. Tu chodzi o troske o drugiego czlowieka, gdyz uwazam, ze swiadomy zagrozenia czlowiek ma wieksze szanse na przezycie zblizajacych sie bardzo trudnych czasow. Moze sie duchowo i materialnie przygotowac, przez co pozniej jego szanse na przetrwanie znacznie wzrosna. Napisales, ze nic cie nie obchodzimy, to tak samo jak rzadzacych elit nic nie obchodza zwykili ludzie, ich zycie nie ma dla nich najmniejszego znaczenia. Ja mam inne podejscie i z calej sily bede starac sie ostrzegac kazdego, przed tym co nam zaplanowaly psychopatyczne elity, moze dzieki temu wiecej osob to jakos przetrwa. Sprawy sa bardzo powazne i radze kazdemu tak zaczac je traktowac, gdyz czasu pozostalo juz bardzo niewiele. Mamy 2012 rok, prawdziwego konca swiata nie bedzie, tylko ten ktory nam zgotuja satanisci rzadzacy aktualnie swiatem....

Aha, piszesz ze ja jestem NWO a przeciez to ty masz avatar wzorujacy sie na filmie "V jak Vendetta", stworzonym przez psychopatycznych illuminati, przepelnionym ich symbolika oraz bedacym propaganda i przygotowaniem pod przyszla kontrolowana rewolucje: http://radtrap.wordpress.com/2011/11/18 ... kie-filmy/

Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC [letni]